Facebook že dolgo časa ni več samo socialno omrežje, ampak pod sabo drži cel kup drugih stvari – od aplikacije Instagram, čvekalnega programa WhatsApp in VR platforme Oculus. Šef Facebooka Mark Zuckerberg tudi že dolgo časa sanja o ustvarjanju metauniverzuma, ki je nekakšno skupno družabno mesto, ki bi povezovalo ljudi iz vseh platform kot so internet, VR in AR naprav.
Zuckerberg je pri ustvarjanju te vizije prihodnosti povsem resen in za realizacijo svojih ciljev namerava Facebook v EU razpisati 10.000 prostih delovnih mest. A ne bo se ustavil samo tu, saj je Facebook znamka postala že tako pomembna, da naj bi se kmalu pripetila sprememba imena.
Vse te platforme namreč trenutno spadajo pod Facebook znamko, ki je sama prav tako platforma. Zuckerberg tako načrtuje spremembo imena oziroma ustvarjanje nove krovne znamke, pod katero bi nato pospravili vse te platforme, vključno s Facebookom. Nekaj podobnega je pred leti naredil Google, ko je ustvaril krovno hišo Alphabet in v podobno smer se sedaj nagiba tudi Facebook.
Seveda pa obstajajo tudi drugi razlogi za spremembo imena. Facebook se je v zadnjih letih zakopal v kar nekaj škandalov, ki obsegajo prodajanje podatkov uporabnikov do površnega dela na področju zaščite družbe pred lažnimi novicami in škodoželjnimi gibanju.
Facebook naj bi spremembo imena predstavil na prihajajočem dogodku Connect, ki se bo odvil 28. oktobra in naj bi predstavil tudi novo ali pa nadgrajeno verzijo VR naprav Oculus Quest.