Facebook si je nadel novo ime – Meta

Mark Zuckerberg mi je z včerajšnjo konferenco Connect zapravil uro življenja. Sam sem, tako kot večina ostalih, pričakoval najavo povsem nove VR naprave, ki naj bi po zadnjih govoricah nosila ime Quest Pro, a dobil sem nekaj povsem drugega, saj se je Zuck skozi celo predstavitev osredotočil na predavanje glede novega koncepta prihodnosti “metaversa”.

Facebookova vizija je, da bomo v naslednjih petih ali pa desetih letih vsi presedlali na VR naprave, ki nas bodo nato povezovale v virtualnih okoljih. V teh se bomo lahko družili s prijatelji, obiskovali koncerte, igrali igre in delali znotraj virtualnih pisarn, ki nam bodo dale občutek, da smo dejansko v isti sobi kot drugi ljudje.

V praksi naj bi to izgledalo tako, da se bomo s prijatelji prežarčili v virtualno sobo, ki naj bi bila hudo realistična in med čvekanjem z njimi bomo lahko sprejemali video klice in brezšivno prehajali med VR in resničnim pogledom, kar naj bi nam tudi močno poenostavilo vsakdanje delo.

Zuckerberg je med predstavitvijo tudi povedal, da kmalu za vse te storitve ne bomo potrebovali izključno Facebook računa ampak se bomo lahko v svoje VR naprave prijavili tudi drugače. To je seveda dobra novica za vse tiste, ki jim ni bilo ravno prav, da jih Facebook spremlja na vsakem koraku, a kdaj bo ta novost prispela v naša življenja še ni znano.

Dobili smo tudi napoved novih VR očal, ki nosijo kodno ime Cambria in ta bodo nosila napredne senzorje, ki bodo omogočali prepoznavo obraznih grimas, izboljšana pa bo tudi AR izkušnja, sama ločljivost pa bo dobila močno nadgradnjo. Žal česa bolj podrobnega nismo dobili, je pa Zuck navrgel, da zadeva ne bo ravno poceni in je ne smemo obravnavati kot naslednika Quest očal.

Facebook se je odločil tudi za spremembo imena in bo zdaj znan pod vzdevkom Meta. Ta naj bi bolje predstavljal filozofijo Facebooka, ki se bo osredotočal povezati vse izkušnje iz družabnih omrežij v eno samo mesto. Facebook družabno omrežje bo ostalo pod istim imenom in tudi Instagram, WhatsApp in Messenger ne bodo spreminjali svojih naslovov, a po novem bo vse to združeno pod enotnim imenom Meta. Se pa eno ime vseeno poslavlja od nas, saj Oculus znamka odhaja v pokoj in vse nadaljnje VR naprave bodo nosile predpono Meta.

Zanimivo je videti, kako je Facebook prepričan, da bo VR vodil prihodnost in v to vizijo pretakajo milijarde evrov. Vendar pa se me je celo predstavitev držal občutek, da takšna prihodnost ni samo 10 let stran, ampak prej kakšnih 20. VR naprave so še vedno nerodne in preprosto prevelike in nekatere predstavljene stvari me preprosto niso zanimale. Druženje s prijatelji v neki VR sobi? Mogoče bi preizkusil enkrat, zagotovo pa ne bi krilil po cele dneve z rokami na VR očalih in tako zanemarjal praktično vse okoli sebe. In raje sploh ne pomislim, koliko močno internetno povezavo potrebuješ za vse te zadeve – še posebej je to ovira ravno pri Američanih, ki imajo zakupljeno določeno kvoto mesečnega prenosa.

“Metaverse” je zaenkrat bolj koncept in kdo ve, če bo kdaj kaj od tega. Vendar pa jim je vseeno treba čestitati za pogum, ki bi nas brez večjih zapletov enkrat res pripeljal do tistih frajerskih virtualnih zaslonov, ki smo jih videli že v celem kupu znanstvenofantastičnih filmov.

Več o novem Meta podjetju si lahko preberete na uradni strani.

Vaša reakcija na članek?

-----

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!