26 podjetij in zagovorniških skupin poziva Valve, naj razveljavi svojo prepoved blockchain iger

“Potencialni ekosistem blockchain iger bo do konca tega desetletja narasel za magnitudne velikosti, kot je zdaj,” je dejal glavni tehnološki direktor Enjina, Witek Radomski.

Skupina za zagovorništvo digitalnih pravic Fight for the Future, Blockchain Game Alliance, Enjin in 26 podjetij za igre na področju blockchain so pozvali korporacijo za video igre Valve glede njene odločitve, da ne dovoli vsebine, povezane s kriptovalutami ali nezamenljivimi žetoni (NFT), na svojem trgu Steam.

Glede na odprto pismo, ki ga je v ponedeljek objavil Fight for the Future, podjetja in projekti od Valvea zahtevajo, da razveljavi svojo odločitev, da “prepove celotno kategorijo programske opreme s platforme Steam” in izkoristi možnost kripto in blockchain tehnologije. Steam je 14. oktobra posodobil svoj postopek vključitve za partnerje in določil, da ne bodo dovoljene nobene aplikacije, zgrajene na tehnologiji veriženja blokov, ki “izdajajo ali dovoljujejo izmenjavo kriptovalut ali NFT”.

“Blockchain igre uvajajo številne nove koncepte, ki bodo poživili igralniško industrijo tako za igralce kot za založnike,” je dejal Sebastien Borget, predsednik združenja Blockchain Game Alliance. “Odrezati ta rastoči sektor na tako ključni razvojni stopnji pomeni prezreti izjemen napredek, ki smo ga dosegli v tem letu, hkrati pa ustvariti nepošten dostop do trga za uveljavljene subjekte.”

Glede na Fight for the Future lahko decentralizirane avtonomne organizacije (DAO) in NFT pomagajo narediti igre blockchain »bolj decentralizirane, demokratične, interaktivne sisteme, osredotočene na igralce«. Skupina je dodala:

»Prosimo, razmislite o spremembi svojega stališča do tega vprašanja in dovolite žetone in, širše, uporabo tehnologije blockchain na platformi Steam. Ne prepovedujte iger, ki temeljijo na blockchainu, v Steamu.”

Prepoved vsebine okoli NFT in iger blockchain bi lahko bila finančno neugodna za Valve, saj tehnologija raste v priljubljenosti. Edinstvene aktivne denarnice, povezane z decentraliziranimi aplikacijami za igre na srečo, so v tretjem četrtletju 2021 dosegle skupno 754.000. Številne igre ponujajo igralcem priložnost, da zaslužijo resnične nagrade za žetone in trgujejo z NFT-ji v igri, kar zagotavlja možno pot do nadaljnjega sprejemanja kriptovalut.

“Z blockchainom ne morete duha dati nazaj v steklenico in ga poskušati centralizirati,” je dejal  Witek Radomski, glavni tehnološki direktor podjetja Enjin, v AMA na Reddittu. “Blockchain igre potrebujejo interoperabilnost, da lahko uspejo.« »Potencialni ekosistem iger v verigi blokov bo do konca tega desetletja narasel in postal več zvrsten, kot je zdaj. V najboljšem interesu vseh je, da sodelujemo pri ustvarjanju dobro premišljenih, interoperabilnih standardov, da multiverzum ne bo preveč razdrobljen.”

Valve je že prej ciljal na kripto in blockchain na svojem trgu Steam. Leta 2018 je podjetje odstranilo igro, ki je domnevno ugrabila računalnike uporabnikov, da bi rudarila kriptovalute. Valve je prvotno napovedal, da bo leta 2016 sprejemal plačila z Bitcoin (BTC), vendar je pozneje to prakso prenehal z navedbo visokih provizij in volatilnosti.

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!