Dying Light 2 pokazal nekaj igranja in zadeva vzbuja skrbi

Ni skrivnost, da je igra Dying Light 2 imela kar nekaj zapletov v razvoju. Navsezadnje je original danes star že 6 let in to ni igra tipa GTA 5, ki bi preko mikrotransakcij omogočala razvijalcu Techlandu da pridno počiva na lovorikah. Ta je preživel tako, da je za original izdal nekaj razširitev in igro na trg ponudil v večkrat prepakiranih verzijah, drugi del pa je bil večkrat zamaknjen in je nazadnje izjavil, da igra ne bo več prestavljena, pa naj se zgodi karkoli.

Za Dying Light 2 Stay Human smo že dobili nekaj igralnih napovednikov in pred kratkim je Techland na YouTube poslal peto epizodo serije posnetkov Dying 2 Know, ki nam bližje predstavi eno od glavnih nalog igre in nas popelje skozi nekaj igranja.

Novi junak Aiden Caldwell ima vse tiste sposobnosti protagonista iz prve igre, kar pomeni skakanje med strehami, plezanje po stenah in brutalno pretepanje zombijev in razbojnikov. Vrača se izstreljevanje zapestnega kavlja, ki nas lahko hitro zavihiti na težko dostopne predele, zdaj pa nam bo družbo delal tudi priročno jadralno padalo, ki ga bomo lahko uporabili na določenih točkah kot je denimo ventilatorski jašek in nas bo v slogu Maria dvignil visoko v zrak.

Pretepanje ostaja večidel isto in vse se bo zanašalo na zamahovanje s hladnimi orožji, nasprotnika pa bomo lahko tudi zalučali iz strehe v prepad. Strelnih orožij baje v nadaljevanju sploh ne bo, kar je v bistvu škoda, a strelne mehanike prvenca po drugi strani niso bile preveč napredne, da bi jih morali preveč pogrešati.

Vse to se sliši fajn, a vseeno si ne morem kaj, da se me ne bi držal slab občutek te igre. Poglejmo si denimo samo okolico, ki je sicer lepa na pogled, a vse se mi zdi preveč natlačeno na eno mesto. Skrbi povzroča tudi zanič glasovno podajanje in obrazne animacije, ki so bile težava že v originalu in videti je, kot da se Techland v šestih letih ne bi ničesar naučil.

Dodajte k temu še slabo optimizacijo, saj bi človek pričakoval, da boš za predstavitev igre zadevo poganjal pri tekočih 60 sličicah na sekundo, tu pa imam občutek, kot da je zadeva padla na 30 in morda tudi pod to mejo.

Vse to je dovolj velik razlog, da morda počakate na prve recenzije, preden se ob dnevu izida 4. februarja 2022 odločite za nakup.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!