Ubisoft uradno napovedal predelavo igre Splinter Cell

Založnik Ubisoft je Sama Fisherja – glavnega protagonista iger Splinter Cell – uporabil povsod, razen da bi mu podelil povsem samostojni naslov. Franšiza nekako ni spadalo v njihove moderne naslove, ki morajo praviloma obstajati v odprtem svetu ali pa držati neke “live-service” finančne modele.

Nekomu pa je očitno končno uspelo prepričati vodstvo, da Splinter Cell ima svojo prihodnost in tako je založnik včeraj povsem neslavnostno napovedal predelavo prvega dela, ki je originalno izšel na Xboxu daljnega leta 2002.

Dobili nismo nobenega napovednika, ampak samo najavo, kjer razvijalec govori o pomembnosti te franšize, ki bo zdaj ponovno obujena s popolno predelavo originala. Razvoj je bil zaupan studiu Ubisoft Toronto, razvijalec pa bo igro ponovno zgradil od samega začetka. Producent Matt West je dodal, da za takšno igro ni dovolj samo dvig ločljivosti in malce boljše teksture, saj je treba predelati tudi nekatere zastarane igralne mehanike in te modernizirati za novo generacijo igralcev, za vse to pa bo poskrbel pogon Snowdrop, ki poganja vse novejše Ubisoftove naslove.

Kljub temu pa bo predelava ohranila duh izvirnika in v tolažbo nam je lahko dejstvo, da se razvijalec zaveda, kje ležijo moči Splinter Cella. Te najdemo v prikritem smukanju, a naša naloga ni vedno samo prikrito odstranjevanje tarč, saj bomo misijo najbolj opravili tako, da se sovražnik sploh ne bo zavedal da smo bili tam. Ubisoft je še potrdil, da bo izkušnja ostala linearna in da je strah pred odprtim svetom odvečen.

Žal se nam ne sanja, kdaj bi zadeva lahko izšla. Splinter Cell bo naslednje leto praznoval svojo 20. obletnico, a težko verjamemo, da bo predelava ujela ta datum, saj je bil očitno projekt šele pred kratkim odobren in Ubisoft Toronto je v procesu najemanja delavne sile. Lahko pa si k srcu vzamete še eno dobro novico, saj je predelava prvi korak pri grajenju nove prihodnosti te franšize.

Vaša reakcija na članek?

[sharethis-reaction-buttons]

BoriSe
BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime