Francoski založnik Ubisoft ima te dni veliko problemov. Njegove največje franšize so na ustvarjalni ravni postale povsem zamrznjene in zdi se, da je samo Assassin’s Creed še nekako profitabilen, medtem ko o Far Cry 6 po internetnih forumih nihče ne govori, Watch Dogs pa se je s svojim zadnjim delom Legion verjetno zakopal v nekaj letni počitek.
Da v pisarnah Ubisofta trenutno ne vlada ravno praznično vzdušje zapisuje tudi spletna stran Axios, ki je včeraj objavila večje poročilo glede stanja največjega založnika v Evropi. Glede na poročilo naj bi Ubisoft zapuščalo čedalje več delavcev in to niso samo navadni programerji, ampak tudi ustvarjalne vodje, ki znajo nadzorovati večje AAA projekte in so v igričarski industriji zelo iskani.
Največji odhodi naj bi se zgodili kanadskih podružnic Montreal in Toronto, kjer naj bi v zadnjega pol leta pisarne zapustilo okoli 60 delavcev. Razlogi so različni: v Montrealu je veliko ljudi odšlo predvsem zaradi bolj mikavnih konkurenčnih ponudb, a za odločitve so bili prisotni tudi drugi dejavniki. Ubisoft je čez črto dvignil plače in tako poskušal zajeziti odhode, a to ni rešilo problema. Veliko delavcev je bilo namreč tudi razočaranih nad kreativnimi idejami razvijalca, problemi pa se nahajajo tudi znotraj obstoječe delavne kulture. Ubisoft je imel namreč ogromno težav glede izkoriščanja in spolnega nadlegovanja zaposlenih in čeprav se je vodstvo od takrat zaobljubilo, da bo te težave odpravilo, se naj bi od takrat spremenilo bolj malo.
Težave predstavlja tudi vizija samega založnika, ki je bil tudi prvi, ki je v svojo igro porinil NFT-je. Ti so nova vroča tema igričarske industrije, ki nima ravno veliko podpornikov, a to naj založnika ne bi preveč obremenjevalo in nedavno poročilo pravi, da naj bi vodje delavcem sporočili, da “so NFT-ji šele začetek”.
Ubisoft se je na članek Axiosa že odzval in povedal, da je njihove pisarne resda zapustilo nekaj več ljudi, a da je to pri tej industriji normalno in da so od aprila zaposlili okoli 2.600 delavcev.
Založnik je pred kratkim najavil predelavo prvega Splinter Cella in s to potezo morda želel tudi sprožiti manjšo oglaševalsko kampanjo, ki bi v njihove pisarne privabila nove delavce.