5 največjih razočaranj leta 2021

Vsako dobro pride tudi s slabim in čeprav smo v letu 2021 dobili kar nekaj dobrih igralnih zalogajev, smo na žalost dobili tudi nekaj negativnih presenečenj. Zato smo sestavili lestvico poražencev, ki pa niso ravno najslabše igre letošnjika, saj bi morali za to pogledati na Steam, kjer vsak dan izide kup cenenih igric. Tako smo raje sestavili seznam tistih naslovov, od katerih smo pričakovali veliko, a smo na koncu dobili bolj malo.


NAJVEČJA RAZOČARANJA LETA 2021


Dungeons & Dragons: Dark Alliance

Kdo nima rad skupinske akcijske zabave v družbi prijateljev in to sredi skrivnostnega sveta Dungeons & Dragons? Zdelo se je, da ima razvijalec Tuque Games v rokah zmagovalno formulo, saj so nam v igri Dark Alliance obljubljali ravno nekaj takšnega in raziskovanje temnic ter bojevanje iz tretjeosebnega pogleda se je na papirju slišalo presneto zanimivo in zabavno, a žal je razvijalec zašuštral na celi črti.

Dark Alliance je slabo zgledal že v napovednikih, saj smo gledali v bojevanje, ki se je zdelo povsem brez povratnih učinkov in videti je bilo, kot da bojevnik namesto sekire vihti kos papirja. A igra ima veliko večje probleme kot pa samo slabe animacije, saj je tu še slaba optimizacija in cela zalega hroščev, ki so ven štrleli iz vsake špranje.

Dodajte k temu še zanič umetno inteligenco, saj te je nasprotnik največkrat samo bebavo gledal, medtem ko si iz njega sekal kose mesa, zanič in premajhne stopnje ter neumne bojevalne mehanike in dobite eno največjih razočaranj tega leta.

Battlefield 2042

Razvijalec DICE je očitno potreben prevetritve, saj so zadnjih nekaj let zapravili za ustvarjanje igre, ki ima za pokazati bolj malo novega in človek se res vpraša, kaj za vraga so počeli ves ta čas.

Dejstvo, da Battlefield 2042 nima enoigralske kampanje lahko spregledamo, saj je ta del igre tako ali tako igralo bolj malo igralcev. Vendar pa bi kljub temu človek nato pričakoval, da bo igra zaradi odrezane vsebine v trgovini nosila manjšo ceno ali pa da bo vsaj večigralski del bolj izpopolnjen.

Na voljo sta samo dva igralna načina Conquest in Breakthrough, mape pa so preprosto prevelike in tako vas čaka kar veliko osamljenega tekanja po mapi. Manjka tudi karkoli res naprednega, saj se vremenskih učinkov hitro naveličamo, jadranje po zraku z letalno obleko pa nekako bolj spada v kakšen Far Cry, kot pa v Battlefield izkušnjo.

Dodajte k temu še naravnost obupno optimizacijo in grdo grafično podobo, ki je zaradi nekega razloga mestoma videti slabša od tiste iz Battlefielda 5 in nejasno prihodnost igre in na koncu dobite izkušnjo, ki si jo je najbolje privoščiti čez kako leto, ko bo igra odpravila hrošče in dobila vsaj nekaj vsebine, vse to pa si boste lahko privoščili še po znižani ceni.

The Medium

Razvijalec Bloober Team velja znotraj igričarskih krogov za sopomenko povprečja. Vse njihove igre so bile grozljivke in čeprav nobeno od teh ne bi mogel označiti za zanič naslove, so vseeno samo povprečni, včasih pa celo pod tem nivojem.

The Medium je njihova najnovejša in tudi najboljša igra, a še vedno to ni kakšno mojstrsko delo. Razvijalec nas je pred izidom prepričeval, da bo tole lep približek legendarnih Silent Hill iger in čeprav med igranjem res čutimo pridihe te franšize, celotna izkušnja vseeno ne navduši.

Igranje je sestavljeno iz preiskovanja lokacij s pomočjo statične kamere, a kakšnih akcijskih sekvenc tu ne boste zagledali. Vse je usmerjeno v mehanike počasnega sprehajanja, občasnega skrivanja z zares zanič skrivalnimi mehanikami, reševanja preprostih ugank in gledanja vmesnih sekvenc. Največja novost je obisk druge dimenzije, kjer lahko na ekranu naenkrat gledamo dve realnosti in ju istočasno tudi raziskujemo, žal pa se to zgodi redko, hkrati pa takrat v ospredje skočijo težave z optimizacijo in sličice na sekundo zgrmijo na dno.

The Medium je imel potencial, a bo moral Bloober Team še pojesti nekaj žgancev, preden se bo lahko kosal z največjimi mojstri grozljivk.

Biomutant

Biomutant je v napovednikih obljubljal luštkano avanturo v odprtem svetu, kjer bi glavne vloge igrali simpatični živalski liki in na koncu bi vse skupaj spominjalo na nekakšno izvedenko Ratchet and Clanka.

Žal pa je hitro po zagonu igre postalo jasno, da novopečenemu razvijalcu Experiment 101 manjka še veliko izkušenj in Biomutant je bila boleče povprečna izkušnja, ki bi jo kakšen manj prijazen jezik označil za preprosto zanič.

Biomutant ima veliko težav, a zagotovo najbolj izstopa odprti svet, ki je bil tule povsem nepotreben. Čaka vas veliko tekanja skozi mestoma povsem prazno okolico, ki jo prekine kakšen naključen nasprotnik, tega pa nato odpravite preko nerodnega boja. Kakšnega razloga za raziskovanja nimate, zato samo tekate med točkami zgodbe in se že po eni uri začnete spraševati o smiselnosti svojega početja.

Zgodba je medla, razvijalec pa se je odločil namesto glasovnega podajanja vnesti neko čudno žlobudranje vseh likov, od katerega imam še danes travme. Biomutant je igra, ki bi jo res rad imel rad, a ji preprosto manjka duša in čez kakšno leto se je ne bo spomnil več nihče. Res škoda.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

GTA The Trilogy je zagotovo največje razočaranje tega leta, saj bi moral razvijalec Rockstar vložiti vsaj malo truda in dobili bi predelave, ki bi jih z veseljem preigravali še dolga leta. Vendar pa je Rockstar razvoj raje prepustil nekemu tretjemu studiu, ki je imel očitno proračun za nakup ene poštene fasunge v Lidlu.

Grafična podoba je ob pravih trenutkih resda boljša, vendar pa je to s sabo prineslo ceno v obliki višanja tekstur preko umetne inteligence, kar je za posledico pustilo kup neprijetnosti v igrinem svetu. Nihče se očitno tudi ni spustil v prekomerno testiranje, saj so se te dve desetletji stare igre zatikale tudi na najmočnejših grafičnih karticah, zraven pa smo dobili še poplavo hroščev, za katere po vsem tem času preprosto ni izgovora.

Rockstar nam je s to potezo tudi dobro nakazal, kje ležijo njegove prioritete in očitno je to samo njihov sveti GTA Online, medtem ko se na originalno trilogijo, zaradi katere so tudi prišli do svojih lovorik, preprosto poserjejo. Res grdo, saj so si GTA 3, Vice City in San Andreas izkušnje zaslužile veliko več kot pa da so samo predmet hitrega in cenenega zaslužka.

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!