Takole bi bil videti Skyrim v pogonu Unreal Engine 5

Popularna igra Skyrim je med svojim več kot 10-letnim obstojem resda doživela cel kup predelav, a te so bile v glavnem spočete za nove sisteme in so vsebovale bolj malo tehničnih nadgradenj. Čeprav je Skyrim z modifikacijami še danes impresivna zadeva, pa se v grafični podobi vseeno čuti nekaj ostarelosti in za pravo nadgradnjo bi morali igro spraviti v povsem nov pogon.

Ravno nekaj takšnega nam je pripravil možakar z imenom Christian Gomm, ki si trenutno služi kruh pri razvijalcu Mykur Games, njegova naloga pa je ustvarjanje grafične palete okolice. Ekipa trenutno dela na igri Echoes of the End, Christian pa se je spravil delati kratki stranski projekt, ki bo lepo pasal v njegov življenjepis.

Tako je spočel dokaj impresivno predelavo Skyrima v pogon Unreal Engina 5 in tako smo lahko prvič zares videli, kako bi bila videti resnična prava nadgradnja te igre v pogon naslednje generacije.

Gomm seveda ni predelal cele igre, saj bi bil to praktično nemogoč podvig za enega človeka, ampak je raje v roke vzel samo prvo vasico Riverwood, ki jo srečamo na začetku Skyrima in to preoblekel v povsem novo grafično podobo.

Projekt mu je vzel nekaj dni, za predelavo pa je uporabil nekaj trikov. Teksture dreves in polen je ustvaril sam, za hitro ustvarjanje impresivnih dreves pa je uporabil tehnologijo Speed Tree. Prav tako je v sceno vnesel glavno prednost novega pogona Unreal Engine 5, ki se imenujejo “nanites”, ti pa lahko izrišejo bogate scene, brez večjega vpliva na strojne komponente. Ta tehnologija je razvijalcu omogočila, da je v Riverwood vpekel število poligonov, ki je doseglo tudi številko 15 milijonov.

Christian žal projekta ne bo ponudil v prenos, saj ga bo uporabil samo v namene grajenje življenjepisa, izdelavo predelave pa si lahko bolj podrobno ogledate na njegovi ArtStation strani.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

  1. Je res impresivno samo spet ne toliko s tem, da ludje že igralno različico na zelo stari tehnologiji dosežejo z modi, ki pa je skoraj identična. Mislim, da sem edini, ki nisem nič kaj predvsem navdušen nad trenutnim UE5. Še predvsem, da vse kar vedno vidimo je samo grafika grafika grafika, kak gameplay v nejm pa nikol. Sem dokaj prepričan, če bi hoto nekdo cel Skyrim predelat v UE5 vključno z celotnim gameplayem, bi zadeva delala na 1 fpsu, pa še to je radodarno. Vse kaj je UE5 je močno orodje za indie deve, ker bodo končno lahko še grafično prišli na nivo AAA iger.

    Aja pa HOPsi, pofixajte embede, zunanjih zadev vam ne loada (youtube posnetki, instagram posti, twitter posti itd.), razen če klikneš na njih.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime