Pogovorili smo se z razvijalcem igre Horizon Forbidden West

Še malo in pred nami bo nova PlayStation ekskluziva, ki jo bomo lahko tokrat igrali na konzolah PlayStation 4 in 5. Govorimo o igri Horizon Forbidden West, nadaljevanju odprtosvetne uspešnice Zero Dawn iz leta 2017, kjer smo gledali v zanimiv zaplet tehnološke prihodnosti, v kateri smo ljudje prepustili svet umetni inteligenci in mehaniziranim zverem.

Tudi v nadaljevanju bomo spremljali pogumno punco Aloy, ki je zdaj bolj odrasla, pretkana in izurjena v boju. Igralci Zero Dawna že veste, da je originala igra pustila odprta vrata nadaljevanju in razvijalec Guerrilla Games se je skozi leta veliko naučil iz predhodnika iz nas pripravil povsem novo štorijo.

Sony je nedavno na splet poslal nov napovednik, ki se malce globlje spusti v raziskovanje sveta, ki ga bo pripeljal Forbidden West. Vrnili se bodo nekateri stari prijatelji kot sta denimo Varl in Erend, videli pa bomo tudi nekaj novih obrazov, kot je denimo Tilda. Tej bo glas posodila igralka Carrie Ann Moss in ni še čisto jasno, kako točno bo njen lik oblikoval zgodbo, a zagotovo ne bo igrala samo neke stranske vloge.

Pred napovednikom smo pred kamere v intervju priklicali tudi Bena McCawa, ki je glavni režiser zgodbe Forbidden Westa in Annie Kitain, ki je bila ena od glavnih piscev. Zanju smo imeli cel kup vprašanj, a časa nismo imeli na pretek, tako da so odgovori omejeni.

Zvezdnica Matrice, Carrie-Anne Moss, bo v igri odigrala skrivnostno Tildo.

Naše prvo vprašanje se je nanašalo na šefe v igri. Zero Dawn je nekaj teh imel, a noben od njih ni bil ravno unikaten in navadno je šlo za običajne zveri, ki smo jih nato skozi igro še večkrat srečali. Annie je povedala, da bo šlo nadaljevanje v podobni smeri in razvojna ekipa je dala veliko razmislekov v epske bitke, ki bi nas spremljale večkrat skozi zgodbo, vse od njih pa naj bi se igralcu za kar še nekaj časa vtisnile v spomin. Ben je nato še dodal, da noče preveč izdati, a da bomo s šefi zagotovo zadovoljni.

V njihove besede nekako ne gre dvomiti, saj Zero Dawn resda ni vseboval nekih epskih šefetin z večimi fazami, kot jih denimo najdemo v igrah Dark Souls, a Guerrilla Games zna preko premetenega dizajna pripeljati do zapomljivih igralnih trenutkov. Spomnim se denimo originala, kjer si enkrat v daljini srečal ogromnega tiranozavrskega Thunderjawa in če si bil pameten, si se mu izognil v širokem loku. A nato te igra čez nekaj ur postavi s tem monstrumom v zaprto sobo, iz katere ni pobega in ni ti ostalo drugega kot pa panična borba za življenje.

Iz prepovedanega zahoda prihaja novo nevarno pleme, ki je zasužnjilo stroje.

Naše drugo vprašanje je letelo na samo živost sveta. Zero Dawn je bil sicer čudovit, a vasi in mesta so bila večinoma statična, tako da so prebivalci in podajalci nalog v glavnem stali na enem mestu in se premaknili samo takrat, ko jih je po ramenu potrepljala Aloy. Forbidden West naj bi na tem mestu naredil ogromne premike in Guerrilla West je ogromno razvojnega časa posvetil oblikovanju bolj organičnega sveta. Razne vasice bodo tako bolj žive, izboljšana pa je bila tudi umetna inteligenca vaščanov in meščanov in če to sparimo skupaj z naprednim zvokom, naj bi na koncu dobili zares atmosferično izkušnjo.

Za več nam je zmanjkalo časa, a tudi to bo dovolj za potešitev lakote do samega izida, ki je k sreči že res blizu, saj bo Horizon Forbidden West na prodajne police prispel že 18. februarja.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime