Gran Turismo 7 z obsežnim igralnim napovednikom predstavil vse svoje čare

Ni znano, koliko točno časa razvijalec Polyphony Digital že ustvarja novo poglavje svoje serije Gran Turismo, a jasno je, da so si za ustvarjanje svoje vizije vzeli svoj čas in oboževalci franšize so v včerajšnjem obsežnem napovedniku videli plod njihovega dela.

In ta je očiten v praktično vsaki sekundi igralnega napovednika, ki se ne dotakne samo občutka dirkanja, različnih avtomobilov in igralnih mehanik, ki so bile med 25 leti franšize izpiljene do perfektnosti, ampak tudi malenkosti, kot so denimo verno obnašanje lune na nebu in vremenski pojavi, ki bodo prirejeni za vsako lokacijo posebej.

Pred kratkim smo se preko prenosa v živo usedli s šefom Polyphonyja Digitala, Kazunorijem Yamauchijem in ta je imel za povedati marsikaj zanimivega. Gran Turismo 7 se bo očitno vrnil k svojim koreninam, kar pomeni, da se bomo morali za pridobitev vsakega podrobnega izdelanega avtomobila pošteno potruditi. Tako se vrača odprti svet, ki ga bomo lahko prosto raziskovali, podili pa se bomo po novih in tudi starih progah – nekatere od njih smo prvič videli daljnega leta 1997, ko se je med nami pojavil čisto prvi Gran Turismo.

Ne vem zakaj, ampak tale slika kavarne me je presneto navdušila nad vso globino igre, ki jo bo ponujal Gran Turismo 7.

Ena od večjih novosti v novem delu je virtualna knjižica Gran Turismo Café, ki nam bo ponudila 30 unikatnih izzivov, ob uspešno izvedeni nalogi pa nam bo lastnik kavarne na dolgo in široko razložil zgodovino avta, s katerim smo pravkar opravili izziv in vse to bo našemu početju dalo nek globlji izziv – kot da smo res nek ošabni voznik luksuznih avtomobilov, ki se orokovičen spravi v vožnjo pregrešno dragih jeklenih konjičkov, vmes pa se rad ustavi na makiatu s samo kapljico domačega mleka.

Vračajo se licence, tako da se bo treba za vsak avto pošteno potruditi.

Gran Turismo 7 bo tekel na konzolah PlayStation 4 in 5, a seveda bo izkušnja na novi konzoli precej boljša. Med drugim se bodo igralci lahko čudili višji ločljivosti, ki bo podprta z ray tracing osvetljevanjem. Zanimivo je, da je razvijalec septembra lani izjavil, da bo ray tracing na voljo samo med ponovljenimi posnetki, a v igralnem napovedniku lahko jasno vidimo, da bo ray tracing plodno izkoriščen tudi med samim dirkanjem. Tako je pred nami pravi vizualni spektakel, podprt z odličnim zvokom, ki je zdaj že pečat te dirkalne serije.

gran turismo
Ray tracing bo pričaral lepe sence in odseve.

Dobro bo izkoriščen tudi igralni plošček DualSense. V intervjuju nam je Yamauchi povedal, da so lepo izkoristili napredne povratne učinke igralnega ploščka, a da tresenje ne bo presegalo določene frekvence, saj na maksimumu igralni plošček začne postati že preglasen, kar zna zmotiti splošno zvočno sliko. Dodatno je še opomnil, da vgrajeni zvočnik znotraj DualSensa v igri ne bo nosil nobene vloge.

Skratka, Gran Turismo 7 je videti kot resen avtomobilski pornič, ki bo zanimanje za igranje vzbudil tudi pri vseh tistih, ki se navadno za dirkačine ne zanimajo. Komaj čakamo na dolge umirjene vožnje skozi pokrajino, na izid pa nam ne bo treba več dolgo čakati, saj zadeva izide že 4. marca.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime