Dying Light 2 ima očitno ogromno problemov z optimizacijo in hrošči

Po sedmih letih razvoja in celem kupu prestavitev je Dying Light 2 končno nared za igranje. Razvijalcu Techlandu se je zagotovo odvalil kamen od srca in priliv denarja jim bo zagotovo zakrpal nekaj bojnih ran. Žal pa se zdi, da razvoj ni potekal brez zapletov in igra ob izidu ni požela devetic in desetic, ampak se je ustavila nekje na bolj povprečni oceni.

Kritiki so ji povprečno namenili oceno 76 %, kar ni slabo, a Techland je zagotovo pričakoval več. Kritiki se sicer strinjajo, da je samo igranje in tekanje po mestu z zombiji zabavno in če ste bili pristaš prve igre, potem vam bo tudi nadaljevanje najbrž všeč.

Vendar pa je zgodba očitno zanič in kljub temu, da se je razvijalec hvalil z bolj bogato štorijo, ki se bo razpletla različno glede na vaše odločitve, je bilo vse to samo prazno hvalisanje, saj je pot skozi igro samo ena.

A morda najbolj kritična je tehnična plat. Nekdo je spočel obsežno primerjavo med igralnim napovednikom iz leta 2019 in končnim izdelkom in slika je vsekakor drugačna. Tri leta nazaj je bil Dying Light 2 videti bolj temačno, medtem ko je končni izdelek veliko bolj svetel in je nekoliko izgubil na sami atmosferičnosti.

Slaba je tudi optimizacija. Igra podpira ray tracing osvetljevanje, a je bila delana tudi za konzole prejšnje generacije, kar je s sabo očitno potegnilo cel kup problemov. Na PC-ju je sicer zadeva razmeroma dobro optimizirana, a če vsebujete grafično kartico tipa 1060, potem se pripravite na igranje pri 30 sličicah na sekundo, lastniki ray tracing kartic pa nujno vklopite ta tip osvetljevanja, saj to povsem preobrazi igro. Kljub temu lahko na ray tracing pozabite na AMD grafikah, saj vse skupaj pride do izraza samo ob podpori DLSS tehnologije, ki pa jo ponuja samo NVIDIA.

Na konzolah je slika precej slabša. Za ray tracing igranje na Xboxu Series X in Playstationu 5 boste morali igro poganjati v ubožni 1080p ločljivosti in to pri 30 sličicah na sekundo. Za 60 sličic na sekundo boste igro prav tako poganjali v 1080p, a boste to plačali s slabšo grafično podobo. O kakšni ločljivosti 4K lahko na konzolah trenutno pozabite.

Tu je še cel kup hroščev, za katere je IGN pri svojem opisu rezerviral cel razdelek. Hrošči segajo od nedelovanja igralnih mehanik, pokvarjenih nalogah, nekomu pa se je celo pokvaril shranjen položaj in je vrgel stran ure igranja. Techland je sicer izjavil, da je današnja posodobitev odpravila več kot 1000 hroščev, a pred njimi je še veliko dela, tako da je morda bolje da svoje prvo igranje preložite za kak mesec.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime