Kripto platforma Crypto.com ima očitno brezmejno globoke denarnice za oglaševanje. V oko javnosti so najprej stopili preko nakupa stadiona NBA ekipe LA Lakers, še bolj nedavno nazaj pa so svojo marketinško kampanjo preselili tudi na ameriške televizije in preko slogana “Fortune Favors the Brave” s sabo potegnili tudi igralca Matta Damona in hitro postali predmet norčevanj, ki je svoje mesto našel tudi v zadnji epizodi South Parka.
Včeraj se je odvil morda najbolj pomemben dogodek ameriškega leta, saj je bil na sporedu tradicionalni Super Bowl – športni dogodek, kjer je vse bolj pomembno od samega športa. Predvsem so tu postali popularni oglasi, ki so ob tem času nenormalno dragi in pri njem lahko sodelujejo samo najbolj premožna podjetja. Crypto.com te priložnosti seveda ni smel izpustiti, zato je zavrtel novo reklamo, ki je v glavno vlogo postavila NBA zvezdnika LeBrona Jamesa.
Oglas je bolj zanimiv od tistega z Mattom Damonom, saj se vrti okoli srečanja najstniškega in starejšega LeBrona, ki se pogovarjata o svoji prihodnosti. Produkcija je poustvarila LeBronovo najstniško sobo, ki nosi kar nekaj zanimivih referenc glede njegove kariere, kot je denimo šola Saint Vincent-Saint Mary iz Ohia, kjer je košarkar začel svoj vzpon med zvezdnike. Vlogo mlajšega Jamesa je dobil Bentley Green, ki pa so mu nato na obraz nalepili lepo dozo CGI tehnologije. Crypto.com je notri porinil tudi svoj slogan “Fortune Favors the Brave”, ki ga nameravajo, kljub sem kritikam, obdržati.
Oglas je impresiven zaradi svoje CGI tehnologije, ki je res skoraj, skoraj neopazna, a še vedno bo pozoren gledalec hitro spregledal mimo lažnega obraza. A čas se približuje, ko bo CGI postal praktično neločljiv od resničnosti.