Bolje pozno, kot nikoli. Razvijalec Techland je včeraj najavil, da je izvirni Dying Light, ki nas je sprva pozdravil leta 2015, končno prejel tudi nadgradnjo za novo generacijo konzol.
Console players! A next-gen patch has come to PlayStation, bringing quality improvements and enhancing your gameplay experience even more! Try out the new video modes and enjoy the increased view distance while parkouring through Harran!
— Dying Light (@DyingLightGame) March 8, 2022
Coming to Xbox soon! Stay tuned! pic.twitter.com/PyJq0jSgCw
Originalni Dying Light je sicer redno prejemal posodobitve in novo vsebino, a igranje na novih konzolah ni bilo ravno idealno. Igra je tekla pri nizki ločljivosti in se držala meje 30 sličic na sekund, tako da je zadeva na večjih televizorjih izpadla dokaj megleno in za igranje je bil tako najbolj pripraven PC.
Zdaj za lastnike konzol PlayStation 5 teh skrbi ni več, saj je včerajšnja posodobitev s sabo prinesla cel kup optimizacij. Igralci lahko zdaj izbirajo med tremi grafičnimi načini: ločljivosti 1080p pri 60 sličicah na sekundo, Quad High ločljivostjo pri 60 sličicah na sekundo in 4K ločljivostjo pri 30 sličicah na sekundo.
Poleg tega je Techland poskrbel za 25 % večjo mejo izrisovanja sveta, igralci konzol PlayStation 4 pa se prav tako lahko veselijo bolj optimizirane izkušnje. Vse skupaj na koncu zabeli še prenovljena večigralska podpora, ki sloni na storitvah EOS-a, kar pomeni navzkrižno igranje s PC igralci.
Posodobitev je zaenkrat na voljo samo za konzole PlayStation in se bo nekoliko kasneje pojavila tudi na Xbox izdelkih.