Microsoftova izjemno draga igra Perfect Dark je očitno v velikih težavah

Microsoft je leta 2018 ustanovil povsem frišen studio The Initiative, v tega pa je zlil ogromne količine denarja. Ta naj bi ustvaril prvo AAAA igro, za kar sicer ne vemo, kaj naj bi to pomenilo, a zelo verjetno namiguje na dejstvo, da so zaloge denarja za izdelavo praktično neomejene. Microsoft je v studio pripeljal cel kup talentiranih ljudi, ki so bili tudi hkrati veterani igričarske industrije, njihov prvi naslov pa je slišal na ime Perfect Dark – predelava igre, ki se je prvič pojavila dobrih 20 let nazaj.

No, zadeva bi bila manj predelava in bolj praktično popolnoma nova igra, ki bi si z originalom delila zgolj ime. Žal pa se zdi, da razvoj ni šel ravno po načrtih in projekt se je znašel v velikih škripcih. Uradno ni sicer potrjenega nič, a na to je namignil sam Microsoft, ki je konec lanskega leta pri razvoju na pomoč poklical studio Crystal Dynamics, katerega si lasti Square Enix.

Poročilo iz spletne strani VGC zdaj pravi, da so te težave z razvojem veliko večje, kot pa želi priznati Microsoft. Studio The Initiative naj bi v zadnjem letu zapustilo cel kup pomembnih razvijalcev, ki so nosili vodilne vloge. Pregled LinkedIn strani je pokazal, da je studio zapustilo več kot 30 razvijalcev, med njimi najdemo režiserja oblikovanja stopenj, vodjo zgodbe in tehničnega direktorja. Prejšnji teden je studio zapustil tudi vodja samega projekta in tako se je Dan Neuburger od pisarn poslovil po skoraj štirih letih.

Razlog za odhode naj bi bila sama delovna organizacija studia. Microsoft je pod eno streho zbral cel kup veteranov, a tem ni bilo ravno všeč, da sta vajeti v rokah držala samo dve osebi na najvišjih položajih. Njihove ideje so bile tako velikokrat ignorirane, razvoj pa je zaradi vseh teh trenj potekal boleče počasi in nekateri so preprosto izgubili potrpljenje in se odpravili delati drugam. Kontroverzna naj bi bila tudi odločitev, da je v razvoj bil vpeljan dodaten studio in nekateri bivši zaposleni pravijo, da bi znal The Initiative začeti razvoj povsem na novo, kar pomeni, da je igra še dolga leta stran od končnega izida.

Vse skupaj kaže tudi na to, da Microsoft nima vpeljane razdelane tehnike pri izdajanju rednih AAA iger. Založnik je v zadnjih dveh letih pokupil cel kup studiev, a medtem, ko Sony praktično vsak drug mesec izda novo ekskluzivo za svoje konzole PlayStation, vsi ti silni razvijalci pod Microsoftom bolj kot ne ostajajo nemi in nimajo za pokazati praktično ničesar. Morda se zna to kmalu spremeniti, a zaenkrat je Microsoftov jedilnik na papirju videti slastno, vendar je treba ves ta potencial slej kot prej treba prenesti tudi v praktične izdelke.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime