Trenutnemu šampionu sveta pretočnih storitev se je prvič pošteno zamajal prestol. Netflix je namreč v finančnem poročilu priznal, da je v prvih treh mesecih leta 2022 izgubil 200k naročnikov in to je tudi prvič v desetletju, da je pretočni gigant zaznal dejanski padec naročnikov.
Največji padec so zaznali v Severni Ameriki, kjer se je naročniki odpovedalo nekje 640k ljudi, po denarnici pa jih je udarila tudi Rusija. Čeprav na ruskem trgu Netflix ni bil kdo ve kako priljubljen, je izguba 700k gledalcev vseeno zabolela in edini trg, kjer je pretočni servis doživel rast je bila Azija, kjer je pridobil nekje milijon naročnikov.
Slabi rezultati so privedli tudi do padca cen delnic, ki so v enem delu dnevu izgubile 25 % svoje vrednosti. Netflix je zato že začel razmišljati o novih poslovnih taktikah, ki bi pretočnemu servisu stabilizirale trg.
Netflix največjo težavo vidi v deljenju računov izven družinskega kroga. Trenutno imajo 222 milijonov naročnikov, a njihovi podatki pravijo, da kar 100 milijonov gospodinjstev do svojega gledanja prihaja preko deljenja računov, kar pomeni, da storitev ne plačujejo. Ta zadeva podjetju v preteklosti ni šla v nos, saj so ravno preko tega deljenja nekako prišli do viralne popularnosti, a zdaj so časi drugačni. Na trg po celem svetu prihaja vedno več konkurence, to pa je upočasnilo njihovo rast, deljenje računov pa jim dejansko prinaša samo izgubo.
Podjetje je v določenih delih že začelo testirati novo funkcijo, kjer je deljenje računa omejeno samo za člane istega gospodinjstva, za doplačilo pa lahko račun podelimo še dvema osebama izven družinskega kroga. Čeprav je bil to samo test, se zdaj zdi, da bo ta način plačevanja prišel v veljavo povsod po svetu.
Netflix razmišlja tudi o novih načinih naročnine, ki bi omogočile brezplačno gledanje, a bi morali v zameno za to gledati reklame. Predstavnik podjetja je sicer povedal, da so na oglase bili vedno alergični, a če želijo njihovi uporabniki na tak način dostopati do svoje vsebine, potem je edino logično, da jim to možnost tudi omogočijo.