Res je neverjetno, da nas lahko Skyrim po več kot desetih letih od izida še vedno preseneti. S tem ciljamo seveda na njegovo možnost podpiranja modifikacij, ki so že davno tega prešle meje tistega, kar so si zamislili originalni avtorji in res smo veseli, da bo tudi prihajajoči Starfield podpiral vsebino iz strani igralcev, ki jim kar noče zmanjkati domišljije.
Tokratna zanimivost se tiče večje imerzije v svet. Prva stvar, ki jo igralec naredi v frišnem sprehodu skozi svet Tamriela je ustvarjenje novega junaka, katerega lahko tudi poimenujete. Žal je to vaše ime nato omenjeno samo skozi kakšne dnevniške zapiske, okoliški prebivalci pa vas kličejo pod nadimkom Dragonborn, saj bi bilo preprosto nemogoče pri zvočnih govorcih posneti vsa možna imena na svetu, ki bi jih nato slišali znotraj igre. Bethesda je sicer nekaj takšnega poskušala v igri Fallout 4, kjer vas je robotek Codsworth dejansko poklical po imenu, če se je to nahajalo na omejenem seznamu podprtih nadimkov.
Modder Dan Ruta pa se je spomnil bolj elegantne rešitve in tako je nastala modifikacija Say My Name. Ta deluje na principu umetne pameti, ki lahko iz zvočnih zapisov originalnih govorcev ustvari dokaj prepričljive avdio zapise, ki v tem primeru pomenijo imena igralcev. To ni omejeno na samo dolgočasna imena tipa Boris in Tadej, ampak tudi bolj igričarske zapise xX_dragon_killer_420_69_Xx. Rezultat ni popoln, a vseeno veliko boljši kot smo pričakovali in tole definitivno ni nek sintetični robotski glas, ki smo ga vajeni iz Microsoftovega Sama.
Modifikacija Say My Name se nahaja na Nexusu in Steamu, za namestitev pa bo treba opraviti nekaj korakov, ki so podrobno opisana na strani modifikacije, a za vsaj malce bolj računalniško pismene tole ne bo težava. Na koncu vas bodo sicer zmaji še vedno klicali Dovahkiin in podnapisi bodo ostali nespremenjeni, a če ste kdaj zares zaželeli zaživeti v Skyrimu, je to presneto dober približek.
Zakaj več ni mogoče klikniti na reakcijo na članek? Tam kjer so prej smeškoti bili, je vse prazno. Sem mislil, da mi samo Edge ne podpira tega, pa vidim, da Chrome isto nima, tako da je verjetno problem pri vas. 😉