Ko je Blizzard nazadnje najavil mobilno igro, se zadeve niso dobro končale. Vsi se še spomnimo katastrofalne najave Diabla: Immortal za Android in iOS, kjer je Blizzard ob gledalce zmedeno povprašal, ali morda nimajo telefonov.
Tokrat so se zadeve lotili bolj premišljeno in Warcraft Arclight Rumble je bil tako napovedan izven BlizzCona, brez kakšnega nepotrebnega pompoma. In odziv igralcev je bil zaradi tega sorazmerno dober. Seveda se je kje našel kakšen zloben jezik, ki že v osnovi ne mara mobilnih iger, a zvečine so igralci Arclightu pripravljeni dati možnost.
Napoved z igralnimi posnetki je sicer nekam nerodna in cel ton preveva dobra mera “cringa”, a če to pustimo ob strani, je Arclight Rumble videti zanimivo. Gre za neko mešanico strategije in “tower defensa”, igralci pa bomo lahko izbirali heroje med frakcijami Allianca, Horde, Blackrockov, Undeadov in Beastov.
Arclight se bo zanašal na redne posodobitve in novo vsebino, ki naj bi prihajala praktično vsak teden. Ob izidu nas bo pričakalo več kot 70 različnih map in cel kup različnih enot. Igra nam bo ponujala združevanje v klane, sodelovalno igranje, PvE in PvP vsebino ter celo raide in temnice, ki naj bi vsak teden prihajale v novi izvedbi.
Blizzard je povedal vse, a se ni dotaknil monetizacije. Ta je vroča tema vsake mobilne igre in če je založnik preveč požrešen do mikrotransakcij, potem zna to igralca hitro odvrniti od igranja. A Blizzard ima glede tega leta izkušenj, ki izvirajo iz brezplačne igre Hearthstone, tako da upamo, da tudi tukaj zadeva, vsaj na začetku, ne bo preveč oderuška.
Datuma izida še nimamo, je pa Blizzard na uradni strani že omogočil predčasne registracije za zaprto beto.
Vse kaj bi morali narediti je Warcraft 3 like RTS in ne clash royale klon…
pa Hearthstone za izkušnje ko je njihova trenutno najbolj P2W igra? Mislim, da je najboljši primer MTX Overwatch, sicer ni free ampak lahko dobiš dosti samo z igranjem, loleki, ki pa hočejo takoj vse met pa pač naj kupujejo.