Novi Saints Row je videti zabavno, a ne preveč izvirno

Razvijalec Volition nas je prejšnji teden povabil na zasebni ogled igranja njihovega prihajajočega naslova Saints Row, ki bo to serijo iger, katera je z vsakim delom padala v večjo norost, ponovno zagnal s povsem svežimi liki, ki bodo tokrat svoje vragolije izvajali znotraj mehiško obarvanega mesteca Santo Ileso.

Po prikazanem igranju mi je hitro postalo jasno, da ima Volition pred sabo težko nalogo. Po eni strani poskušajo na novo zagnati celotno serijo, a hkrati ne želijo odtujiti dolgoletnih oboževalcev, kar zna hitro pripeljati do izdelka, ki ni ne tič, ne miš. Tega se zaveda tudi sam razvijalec in temu delu posveča veliko pozornosti, a nisem se mogel izgubiti občutka, da bo prenovljeni Saints Row na koncu vseeno izpadel kot igra, ki nima ravno jasne vizije.

Igranje nam je vsekakor postreglo z veliko akcije. Misije so dovolj raznovrstne in dinamične, da nikoli zares ne moremo počivati, akcija pa se lahko začne, kadar se igralcu zahoče. Lahko se denimo sprehajamo skozi ulice, poslušamo ulično skupino in preko posebnega emotikona iz riti povlečemo svojo kitaro in se pridružimo zabavi. Nato se vse spremeni v instantni kaos, ko za bližnjim vogalom naletimo na oklepljen kombi, ki ga razstrelimo za hiter zaslužek, kar sproži nalet čedalje težjih policijskih enot in kmalu nam ne ostane drugega, kot pa divji pobeg, kjer se prerivamo s policijskim avtomobili, skačemo skozi prepade in na splošno sprožamo eksplozije levo in desno.

Streljanja je veliko, kaos pa lahko začnete kadar se vam zahoče, a bodite pripravljeni na dolgo roko pravice.

To se nekako sliši kot standardna formula GTA iger in tudi je, Saints Row pa poskuša igranje začiniti z več humorja, smešnimi orožji in splošno komičnostjo vsake situacije. To je nevarna naloga, saj je humor lahko hudo subjektiven in dober zgled tega so denimo igre Borderlands, ki ravno zaradi svoje komične plati nekatere igralce hitro odbijejo. Volition je kasneje v intervjuju povedal, da ves čas lovijo uravnoteženost med norostjo in bolj resnimi trenutki, saj nam bo zgodba ob stran postavila več spremljevalcev, ki bodo tvorili našo tolpo Saints Row, vsak od njih pa bo nosil svojo štorijo in naloge, ki znajo vsake toliko nakazati na bolj resen ton.

To se je pokazalo v tistih trenutkih, ko na zaslonu niso vladale samo eksplozije, ampak dokaj dobro odigrane vmesne sekvence. Naša glavna naloga bo rast Saints Row imena, ki na začetku sploh ne bo obstajalo, naš vzpon pa se bo začel s pokoritvijo okoliških tolp, te pa seveda naši invaziji ne bodo naklonjene. Med igranjem bomo tako naleteli na več šefov, ti pa bodo celo ugrabili naše spremljevalce, zato jih bo treba rešiti, to pa bomo naredili preko veliko streljanja in bojevanja od blizu. Akcija je na splošno videti dokaj standardno, a Volition je naredil nekaj večjih premikov pri fizičnem obračunavanju s pestmi, saj bomo zdaj lahko celo izvajali posebne napade, ki jim v pretepaškem svetu rečejo specialke.

Svet je živ in ulice skrivajo kar nekaj presenečenj.

Pri predstavitvi je bil najbolj izpostavljen bogat nabor preoblikovanja glavnega lika in kostumizacije praktično vsega, kar nas bo zabavalo skozi kampanjo, katero bomo tokrat lahko v celoti opravili tudi sodelovalno, v navezi s še enim igralcem. Vsakemu orožju in prevoznemu sredstvu bomo lahko nalepili cel kup različne kozmetike, kar bo raj za vse tiste, ki pri kreatorju lika lahko zapravite ure in ure. Našemu heroju bomo tudi tokrat lahko prilagodili vsak centimeter kože in ga na koncu spremenili v modrega vesoljca, a preoblikovanje se ne bo zaključilo na začetku.

Volition igralnim likom tokrat pravi Bossi, kar pomeni, da začetna izbira ne bo dokončna. S tem ne mislimo, da bomo lahko med igranjem obiskali kak salon in si zamenjali frizuro, saj bo Saints Row omogočal veliko bolj poglobljen sistem spreminjanja. Če nam trenutno izbrani lik denimo ne odgovarja, preprosto skočimo v meni in izberemo nekoga drugega – v igralnem posnetku smo se iz temnopolte ženske nenadoma spremenili v kavbojca s klobukom.

Volition je veliko poudarka dal na kostumizacije likov in avtomobilov.

Saints Row je vsekakor videti barvito in zanimivo, a nobena njegova ideja ni pretirano izvirna. Vsa ta norost je lahko na začetku hudo zabavna, a vprašanje ostaja, ali se je ne bomo skozi kampanjo naveličali in nam ne bo sčasoma začela načenjati živce.

K sreči nam na končno oceno ne bo treba čakati predolgo, saj se bomo s Saints Row zabavali od 23. avgusta dalje.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime