Cyberpunk 2077 nam je bil ob izidu všeč, a tudi nam je bilo že konec leta 2020 jasno, da razvijalec CD Projekt RED mora nekako preurediti optimizacijo in hrošče, ki so mezeli iz vsake luknje. CDPR je to svojo namero tudi uresničil in danes je igra glede optimizacije povsem nekaj drugega kot pa izidu, to se pa zlasti pozna na konzolah prejšnje generacije.
Kljub težavam z optimizacijo pa je igra vseeno bila in še vedno je videti čudovito. To je jasno predvsem tistim z močnejšimi PC-ji, ki so znotraj igre vklopili možnost ray tracing osvetljevanja in nočni sprehod ob najvišjih grafičnih nastavitvah postane prava paša za oči.
Bi se dalo podobo še izboljšati, če bi bila že od začetka zgrajena na bolj izpopolnjenem pogonu? Odgovor na to vprašanje je poskušal ponuditi YouTube kanal Enfant Terrible, ki je na kup zbral kratke projekte talentiranih posameznikov iz ArtStationa in vse skupaj sestavil v kratki napovednik, ki prikaže Cyberpunk 2077 znotraj pogona Unreal Engine 5.
Zadeva je vsekakor videti čudovita in stopnja podrobnosti včasih postane resnično neverjetna in se približa prizorom iz resničnega življenja. Izstopajo tudi okoli hodeči NPC-ji, ki so bili postorjeni z Epicovim orodjem MetaHumans, to pa lahko ustvari raznovrstne računalniško generirane osebe, brez da bi se morali za njih mučiti v kakšnem 3D urejevalniku.
"3:00AM at Cyber Street" by @SaherTarek_Art, ft. 3D assets from our Arch Vogue kit (available for 40% off during our Spring Sale!)
— KitBash3D (@kitbash3d) March 13, 2022
Shop Spring Sale: https://t.co/HVEy4e5aO0 #cyberpunk #UnrealEngine5 #ue5 pic.twitter.com/nwfuOZzdBJ
Night City je še posebej lepo videti ponoči, ob vremenskih učinkih kot sta dež in veter pa hitro dobite občutek, da ste se znašli sredi umazanega mesta prihodnosti.
Seveda to ni povsem realistični prikaz igre, saj ti izsečki ne vsebujejo še celega kupa drugih mehanik kot so umetna inteligenca civilistov in policije, skriptirane naloge in vse drugo, kar se nahaja v živi igri in zaradi česar mora razvijalec znižati stopnje podrobnosti, saj bi se drugače zadeva zatikala tudi na najmočnejših strojnih komponentah.
A morda kdaj res dobimo kaj takega. Razvijalec CD Projekt RED je nedavno najavil, da bo za razvoj Cyberpunk 2077 dodatkov vseeno še vedno uporabljal lastni pogon REDengine 4, a njihov naslednji projekt The Witcher 4 bo nastal znotraj ogrodja Unreal Engine 5 in če bo ta izšel brez problemov, potem morda enkrat v tem pogonu dočakamo tudi nadaljevanje Cyberpunka.