Elden Ring dobiva modifikacijo, ki bo omogočala resnično sodelovalno igranje med štirimi igralci

Razvijalec From Software je skupina hudo talentiranih posameznikov, ki znajo ustvariti neverjetne svetove, napredni boj in atmosfero, ki vas prebada na vsakem koraku. A v nekaterih pogledih ostajajo trmasti in vztrajajo v nekaterih igralnih formulah, ki so jih začrtali leta nazaj in teh na noben način ne želijo spremeniti.

Tu ciljamo predvsem na sodelovano igranje med večimi igralci, ki ostaja nespremenjeno od originalnega Demon’s Soulsa iz leta 2009. To sicer omogoča, da enoigralsko kampanjo igrate s prijatelji, ampak je ta zabava hudo omejena. Druge igralce lahko denimo prikličemo samo pred šefovskimi spopadi in ko je enkrat zlobnež poražen, se vsi drugi igralci vrnejo v svoje svetove. Tako je tudi v Elden Ringu in čeprav igralci že dolgo prosijo razvijalca, da omogoči resnično sodelovalno igranje brez omejitev, so te prošnje naletele na gluha ušesa.

Zato so zadevo v roke vzeli kar sami igralci – v tem primeru gre za talentiranega modderja LukeYui, ki dela na modifikaciji za sodelovano igranje brez kakršnihkoli omejitev. V igro boste lahko privabili še tri prijatelje in se skupaj odpravili v raziskovanje magičnega sveta Elden Ringa. Skupaj boste lahko jahali, raziskali vsako jamo na mapi in družno pokorili zmaje. Vse to originalna igra ni ponujala in res je malce smešno videti, kako je lahko vse te omejitve zlahka zaobšel nekdo, ki ima veliko prostega časa in za svoj napor sploh ni plačan.

Mod je resnično profesionalen in bo med drugim omogočal tudi preklapljanje med PvP in PvE načinom, tako da boste lahko denimo imeli vključen prijateljski ogenj ali pa se boste lahko kadarkoli spustili v dinamičen spopad med sabo. Zabave ne bo konec niti takrat, ko umre gostitelj sveta, saj se bo ta nato samo preselil v “spectator” način, nabrane nagrade skozi kampanjo pa se bodo delile med igralci.

Seveda bo zaradi tega zrušena težavnost, a to niti ni tako pomembno, če se vam gre samo za preprosto zabavo. Modifikacija bo vsebovala svoj zaganjalnik, tako da se sploh ne boste povezali na uradne strežnike, s čimer je tudi odpravljen strah pred kakšno kaznijo oziroma “banom” iz glavnega strežnika.

Modifikacija naj bi dobila svojo beto že jutri, 27. maja, a ni še jasno, koliko časa bo ta trajal pred polnim izidom.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime