Assassin’s Creed Origins na konzolah zdaj teče pri 60 sličicah na sekundo

PC igralci se včasih ne zavedate, kakšne vse prednosti ponuja igranje na računalniku. Res je, da boste samo za eno komponento odšteli toliko kot za celo konzolo, vendar pa ta cena s sabo prinaša cel kup prednosti. Z izbiro dobrih strojnih delov boste namreč lahko poganjali novejše in starejše igre brez zatikanja, za povrh pa boste igralno formulo lahko začinili z raznimi modifikacijami in tako dobili možnost doživetja naslovov na povsem nov način.

Konzolni igralci teh možnosti nimajo, a situacija se počasi obrača na bolje. Nekatere igre so začele podpirati modifikacije tudi na konzolah, strojne mišice PlayStationa 5 in Xbox Series X pa so končno omogočile prehod iz 30 na 60 sličic na sekundo, hkrati pa se lahko občasno pozabavamo v ločljivosti 4K.

Problem pa ostajajo starejše igre, ki so bile v obtoku, še preden so trenutne konzole sploh obstajale. Za te naslove je treba narediti dodatno optimizacijo, saj drugače sicer delujejo, a samo pri 30 sličicah na sekundo. Takšno nadgradnjo je nedavno dobila tudi igra Assassin’s Creed Origins, ki jo zdaj lahko na konzolah Xbox Series X in Playstation 5 poganjamo pri čudovitih 60 sličicah na sekundo.

Tako vse tri igre iz nove trilogije Assassin’s Creed na trenutnih konzolah tečejo pri 60 sličicah na sekundo, tako da se lahko zdaj brez skrbi pozabavate v Originsu, Odysseyju in Valhalli, vse to pa vam bo vzelo veliko, veliko ur. Origins je od teh novejših iger še najbolj dostopen, saj je njegova mapa manjša in vsebuje tudi manj obstranskih aktivnosti, svet starodavnega Egipta pa je naravnost čudovit – pomaga tudi to, da je Bayek morda najbolj zanimiv protagonist.

Ubisoft s klepanjem novih Assassin’s Creedov seveda ne bo zaključil. Govorice pravijo, da bo naslednja igra podnaslovljena Rift, ki bo nekoliko manjša od ostalih iger, spremljali pa bomo avanture junaka Basima. Ubisoft medtem dela tudi na novem glavnem delu serije Assassin’s Creed Infinity, ki naj bi bil največji doslej in naj bi nosil večigralsko komponento, spremljali pa naj bi več časovnih obdobij, ki bi ves čas dobivala novo vsebino. O datumih izidov se nam trenutno ne sanja, a skoraj zagotovo bo Ubisoft več razkril enkrat poleti.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime