Overwatch 2 bo ob svojem izidu zamenjal originalno igro

Overwatch 2 pri meni osebno nosi prvo mesto v kategoriji: “Zakaj ta naslov sploh obstaja?”. Na to vprašanje dolgo ni znal odgovoriti niti Blizzard, a je vseeno je šel naprej in novembra najavil nadaljevanje večigralske streljačine iz 2016, najava pa je igralce pustila zmedene, saj je zadeva bila videti praktično identična predhodniku.

Delo pa je teklo naprej in glavna prednost drugega dela naj bi bila PvE vsebina, zaradi česar naj bi projekt sploh dobil zeleno luč. Blizzard je ves čas zatrjeval, da bosta Overwatch 1 in 2 obstajala v istem ekosistemu in da bodo igralci lahko medsebojno igrali na istih strežnikih in si tudi delili določeno vsebino.

Veliko od tega je bilo od prve napovedi postavljeno na glavo. Overwatch 2 se je ujel v malce razvojnega pekla, razvijalec pa se je nedavno odločil igro razdeliti na dva dela in trenutno je v testiranju PvP del, ki bo izšel prvi, opevani PvE del pa bo izšel v 2023 – čeprav je bila ta presneta zadeva sploh razlog za razvoj nadaljevanja.

Blizzard pa se je vmes tudi malce premislil glede razvoja vsebine za prvi del. Svoje misli je podelil v nedavnem izpraševalniku na Redditu in nek oboževalec je režiserju igre Aaronu Kellerju zastavil vprašanje, kako bo Overwatch 2 PvP vplival na originalno igro. Aaron mu je odgovoril, da bo Overwatch 2 zastavljen kot “live service” igra in da bo neprestano dobival novo vsebino. Zaradi tega nameravajo vse združiti pod eno streho in tako bo Overwatch 2 ob izidu 4. oktobra povsem zamenjal originalno igro.

To seveda vseh igralcev ni ravno razveselilo, a Blizzard je vsaj potrdil, da se bo ves napredek iz originala prenesel tudi v nadaljevanje, to pa bo za igranje povsem brezplačno. Vse to s sabo potegne tudi nekaj bistvenih sprememb v igranju: originalni Overwatch je denimo za PvP ekipne spopade uporabljal način 6v6, medtem ko bomo pri drugem delu morali preklopiti na 5v5.

Seveda se je ob tem tudi pojavila skrb, v kakšnem stanju bo izšel Overwatch 2 in če bodo strežniki prenesli obremenitve. Nekaj podobnega se je zgodilo v primeru predelave Warcraft 3 Reforged, kjer je Blizzard prisilil vse igralce na nadgradnjo na okostje nove platforme in vsi vemo, kako se je to končalo.

Vaša reakcija na članek?

BoriSe
BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!