Počasi se bliža čas, ko bom igro Spider-Man, ki jo je razvijalec Insomniac Games na trg poslal leta 2018, zagnal že na tretji platformi. Z originalom smo se namreč prvič pozabavali na konzoli PlayStation 4, nato pa smo v tesne pajkice Petra Parkerja stopili še v nadgrajeni inačici Spider-Man Remastered za PlayStation 5. Zdaj pa je napočil trenutek, ko bo Sony to mojstrovino pripeljal še na PC in v te namene so za nas pripravili malce daljši napovednik, ki prikaže vse potankosti tokratne predelave.
V primerjavi s PS5 verzijo predelava za PC ne bo prinesla kakšnih res izboljšanih tekstur ali kakšnih res revolucionarnih pritiklin. Studio Nixxes, ki se je že večkrat preizkusil v predelavah Sonyjevih ekskluziv za PC, se je tako raje osredotočil na tehnične podrobnosti, ki jih računalniški igralci tudi pričakujejo. Sem notri spadajo seveda možnosti nastavljanja grafičnih podrobnosti, vgrajena pa bo tudi podpora za ray tracing osvetljevanje, ki naj bi bilo na PC-ju še bolj podrobno. Poskrbljeno je bilo tudi za podporo Nvidijinih tehnologij DLSS in DLAA, kar bo zagotovo pripomoglo pri optimizaciji, poleg tega pa se lahko veselimo tudi podpore ultra širokim zaslonom v razmerju 32:9 in 21:9, zanimivo pa je tudi to, da se bomo na PC-ju lahko pozabavali v navezi z igralnim ploščkom DualSense.
Poleg napovednika smo dobili tudi uradne sistemske zahteve, ki so dokaj nizke in za igranje pri 60 sličicah na sekundo v ločljivosti 1080p boste potrebovali 16 GB pomnilnika ter grafično kartico GTX 1060 ali RX 580. Zahteve so nekako standardne pri vseh kategorijah, malce se zaplete le pri igranju v 4K s polnim ray tracingom, kjer boste v PC-ju potrebovali kar 32 GB pomnilnika.
Spider-Man Remastered bo na voljo postal 12. avgusta in Steam že ponuja prednaročila, ki vam bodo prinesla nekaj igralnih bonusov. Samostojni dodatek Miles Morales prav tako prihaja na PC, a bo nanj treba še malce počakati.