Podjetje Meta te dni ne obratuje tako kot včasih, ko je bilo znano samo pod imenom Facebook in je bil pritok denarja praktično neusahljiv. Meta veliko denarja vlaga v razvoj metaversa, ki pa zaenkrat še ni obrodil sadov, luknjo v žepu pa je podjetju prizadejal tudi Apple, ki je v svojih napravah začel omejevati sledenja uporabnika, zraven pa je še skrajšal krila targetiranemu oglaševanju.
Poleg vsega tega se Meta sooča tudi s konkurenčnim servisom TikTok, ki je prevzel pozornost mlajših uporabnikov, ravno ti pa narekujejo rast družabnih omrežij. Šef Mark Zuckerberg se je tako odločil zavihati rokave in spravil se je v kopiranje formule TikToka, ki je na Instagramu zaživela pod imenom Reels, sem notri pa namerava Meta vložiti veliko več pozornosti.
Eden od novih ukrepov bo denimo sprememba glede dolžine videa, saj bodo vsi posnetki, ki bodo krajši od 15 minut, samodejno uvrščeni med Reelse. To jasno kaže tudi na to, da se Meta vse bolj usmerja v video vsebino in v to smer pelje tudi Instagram, ki je bil sprva namenjen preprostemu deljenju fotografij. Napovedana sprememba je sprožila srd ne samo pri navadnih uporabnikih, ampak tudi pri najbolj popularnih imenih Instagrama.
Po mizi je udarila Kylie Jenner, najmlajša sestra klana Kardashian, ki ima na Instagramu med ženskami največ sledilcev, teh pa je kar 360 milijonov. Zaostaja samo za Cristianom Ronaldom in ima tako veliko publiko, da mora njenim besedam prisluhniti tudi Meta. Kylie je denimo leta 2018 samo z enim slabim Tweetom glede Snapchata temu prizadejala izgubo v vrednosti 1,3 milijarde dolarjev.
sooo does anyone else not open Snapchat anymore? Or is it just me… ugh this is so sad.
— Kylie Jenner (@KylieJenner) February 21, 2018
Skratka Kylie je zagnala manjše gibanje Make Instagram Instagram Again, ki sta jo delili tudi njeni sestri Kim in Kourtney, a Meta svojih idej ne namerava zasukati in vidi v video vsebini prihodnost. To je potrdil tudi Zuckerberg, ki pa je v zadnjem finančnem klicu navrgel še nekaj sprememb.
Meta namreč namerava veliko vložiti v razvoj umetne inteligence, ki nam bo nato preko algoritmov predlagala vsebino ustvarjalcev, pa čeprav teh nimamo pod svojimi prijatelji. To sicer počne že zdaj, a na naših zidovih je bilo do sedaj 15 % takšne vsebine, Meta pa namerava to do konca 2023 povečati na 30 % ali več. V praksi to pomeni, da boste v bodoče primorani v gledanje nove vsebine tujih ljudi, pa če vam je to všeč ali ne, saj Meta na ta način upa povečati svoje dobičke, spremembe pa ne bo deležen samo Instagram, ampak tudi Facebook.