Novi del franšize Saints Row, ki bo v bistvu nekakšen ponoven začetek celotne serije, spremljam že kar nekaj časa. Imel sem celo zasebni ogled igralnega napovednika, po katerem sem lahko razvijalcu Volition zastavil nekaj vprašanj, a že takrat mi je bilo gledanje igranja nerodno, saj sem takoj dobil vtise, da je Saints Row videti hudo zastarano, s tem pa ne ciljam na njegovo grafično podobo, ampak same igralne mehanike.
Volition je pred kratkim izdal nov igralni napovednik, v katerem pa so pozabili notri dodati nekaj normalnega igranja, tako da samo spremljamo podajanje zgodovine nekaterih likov, ki nam bodo znotraj igre pomagali pri izvajanju raznih nečednih aktivnosti.
Vse skupaj je sicer videti v redu, ampak nič od tega ni kaj takšnega, kar v žanru odprtosvetnih iger ne bi videl že vsaj desetkrat. Lahko ustvarimo svoj lik in to res podrobno ter nato skočimo v razne avtomobile, streljamo z bazukami, ki jih lahko izstrelimo tudi iz kovčka za kitaro, opremljamo avtomobile in na njih montiramo razne dodatke ter uživamo v vsesplošnem kaosu.
A vse to smo do sedaj že počeli in to ne samo v konkurenčnih naslovih, ampak tudi znotraj franšize Saints Row. Ta je v zadnjih delih vsaj poskušala nekaj novega, saj smo denimo v četrtem delu postali superjunak, tako da smo lahko celo letali po zraku, v samostojnem dodatku Gat Out of Hell pa smo poskušali pobegniti iz Pekla. Razvijalec Volition sicer pravi, da je bil ponoven zagon franšize potreben zato, da serijo zopet postavijo na bolj normalne noge, a te so zaenkrat videti presneto generične in mestoma celo malce dolgočasno.
Morda pa je vse skupaj krivda slabih napovednikov in bo končna izkušnja nekaj povsem drugačnega. Navsezadnje so takšne igre v odprtem svetu v zadnjih letih kar poniknile: novi GTA je še leta stran, Ubisoft pa je po slabem izdanju Legiona franšizo Watch Dogs bržkone za nekaj časa upokojil.
Kakšen bo končen rezultat bomo videli zelo kmalu, saj Saints Row izide že 23. avgusta.