Nekomu je uspelo preigrati Diablo 2 na najtežji težavnosti, brez da bi enkrat udaril po nasprotniku

Diablo 2 je akcijski RPG, kjer je naša glavna naloga klanje vsega živega, saj se lahko ravno znotraj reber tistega naključnega okostnjaka skriva bolj napreden meč, čelada ali pa težko osvojljiva runa, ki nam bo nato omogočila še bolj učinkovite napade. YouTuber MacroBioBoi pa je proti vsemu temu nasilju, saj se želi samo sprehoditi skozi temačne temnice, brez da bi moral za to poseči po bridkem meču ali pa v sovraga zavihteti kakšen uničujoč urok.

Ideja takšnega igranja se sicer ni porodila pri njemu, saj je skupnost že dlje časa razmišljala o igranju skozi igro, ki nosi uradno ime Pacifist Run. Takšen skozihod skozi celotno kampanjo s sabo nosi stroga pravila, ki pravijo, da igralec ne sme niti enkrat napasti nasprotnika, ne sme postavljati pasti, ne sme v boj poslati najemnika in ne sme uporabiti uničujočih avr. Kako torej lahko igralec sploh preživi takšno igranje in kako sploh napredovati čez kampanjo, ki velikokrat zahteva umor zahtevnih šefov?

No, igralec je resda pacifist, a se lahko brani preko opreme, ki ob vsakem udarcu nasprotnika nazaj samodejno vrne nekaj škode nazaj. Skratka, predstavljajte si, da ste oblečeni v oklep, ki pa ima bodice in vsakič ko se nek demon zaleti vanj, bo poškodoval samega sebe.

V zgodovini je že več igralcev preživelo Pacifist Run in na koncu so porazili tudi zadnjega šefa in ugledali odjavno špico. A vsem tem je to uspelo samo na Normal težavnosti, medtem ko je bilo igranje na Hell težavnosti samo stvar teorij, MacroBioBoi pa je prvi, ki je dosegel resnične rezultate.

Pacifist Run na Hell težavnosti je bil sicer že opravljen, a samo preko likov, ki so prek trgovanja že na začetku imeli primerno opremo. MacroBioBoi se je izziva lotil povsem na sveže, z likom stopnje 1, ki je bil popolnoma gol. Oziroma gola, saj je YouTuber za igralni razred izbral Sorceress in se podal v izjemno težak izziv, ki do sedaj ni uspel še nikomur.

Na svojem potovanju je odkril več težjih izzivov. Za spletno stran PCGamer se je dotaknil še posebej težkega trenutka, ko se je spopadel s šefom Lord De Seisom. Ta ga je večkrat ubil, saj ima ob sebi več pomagačev, ob vsaki smrti pa sproži urok Bestow, ki mu je regeneriral zdravje hitreje kot pa mu je MacroBioBoi lahko zadal poškodbe. Tako je moral uporabiti kos opreme, ki je imel ob vsakem udarcu 5 % možnosti za sproženje uroka Blaze, ki na tleh ustvari goreča tla, igralec pa je nato moral De Seisa premakniti na to točko, kar mu je nato izničilo regeneracijo zdravja. MacroBioBoi je na koncu le premagal tega šefa, pri tem pa je umrl le desetkrat.

Čeprav je ta težak izziv že za njim, Macro že streama na Twitchu svoj naslednji skozihod, ki bo tokrat opravljen preko Paladina, ta pa naj bi bil še težji in spet ga čaka hudo težka bitka proti De Seisu.

Vaša reakcija na članek?

BoriSe
BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime