Zgodil se je čudež in po 15. letih serije Assassin’s Creed se je založniku Ubisoftu posvetilo, da morda tisti moderni izsečki, ki so bili prisotni v čisto vseh naslovih, morda niso najbolj pametna ideja.
Sodobna zgodba se je začela s prvim Assassin’s Creedom in že takrat je pri igralcih sprožala pomiselke, saj je zadeva izjemno motila igralni tempo. Nekaj časa si raziskoval izjemno detajlen Jeruzalem, nakar te je zgodba nasilno potegnila iz dogajanja in te preselila v sodobni čas, ko si spremljal zgodbo Desmonda. V prvih delih serije je še nekako šlo, saj je bila zgodba tudi v sodobnem času zanimiva, a je vse skupaj nato pripeljalo do nezadovoljivega konca, Ubisoft pa je nato predstavil novo protagonistko Laylo, ki pa je bila preprosto manj zanimiva od Desmonda.
Prav tako je spremljanje sodobne zgodbe postalo izjemno zakomplicirano in če si vmes morda preskočil kak del serije, je zadeva postala povsem zmedena. Sam sem se zalotil, da sem od Originsa dalje moderne segmente poskušal čimprej preskočiti in se vrniti v slastno raziskovanje Egipta, Grčije ali pa starodavne Anglije.
Da je nekaj na temu, je ugotovil tudi Ubisoft, zato je izvršni producent serije Marc-Alexis Côté napovedal nekaj sprememb. Novejši deli tako ne bodo več vsebovali izsečkov sodobne pripovedi, a bo ta igralcem še vedno na voljo preko Assassin’s Creed Infinityja. Ta ne bo nova igra, kot je bilo sprva zamišljeno, ampak v bistvu neke sorte zaganjalnik, ki bo na enem mestu združeval vse naslove franšize iz franšize Assassin’s Creed, igralci pa bodo lahko izbirali, kam se bodo podali in ena od možnosti bo tudi raziskovanje moderne štorije, kjer bo glavno vlogo zastopala Layla. Kako bo to delovalo v praksi še ni znano in dvomimo, da je jasno tudi Ubisoftu, bo pa japonska doba, znana pod imenom Codename Red prva igra, ki se bo dogajala znotraj ekosistema Infinity, medtem ko že Assassin’s Creed Mirage ne bo vseboval seljenja v moderno dobo.
Ja dolg so rabl, sploh ne štekam zkj so tok vztrajal s tem. Po Desmondovi smrti bi ze to mogl umaknt.
Verjetno je razlog to, da so zdaj začeli vpletati še mitologijo, tako da se je igralec moral seliti čez tri dimenzije in je postalo malce 2much