ASUS ROG Phone 6D – moj prvi igričarski telefon

Pojem igričarskega telefona dolgo časa ni obstajal, telefonska industrija pa je šla skozi leta v smislu igranja iger skozi več iteracij. Spočetka smo igrali Java zadeve, ki jim lahko upravičeno nataknemo naziv igrice, ko pa so enkrat mobilniki dobili nekaj mišic in poenoten Android sistem, pa so se zanj začele razvijati namenske igre, s 3D grafiko ali pa je razvijalec poskrbel za predelave iger iz PC-ja ali pa konzol, le da jim je dodal malce slabšo podobo.

Vendar pa se enoigralske izkušnje niso prijele, saj ima telefon resda vsak, a nedeljski igralci niso bili za zabavo pripravljeni plačevati. Mobilno igranje je zaradi tega preklopilo na F2P zadeve, ki so večidel večigralske, pravi zaslužki pa so se začeli, ko so svoje mobilne verzije dobile igre kot so Call of Duty, PUBG in Fortnite.

ASUS je zdaj mnenja, da je takšnih igralcev dovolj, ki bi si zaradi tega želeli namensko ustvarjen igričarski telefon. S tem se je rodila linija mobilnikov ROG Phone, pred kratkim pa sem se na testiranju poigral z zadnjo verzijo: ROG Phone 6D.


VIDEO RECENZIJA


Specifikacije

  • Procesor: 3,2 GHz MediaTek Dimensity 9000+
  • Pomnilnik: Do 16 GB
  • Disk: 256 GB
  • Zaslon: AMOLED 6,78 palca
  • Frekvenca osveževanja: 165 Hz
  • Kamere: 50 MP glavna leča, 13 MP širokokotna leča in makro kamera / sprednja stran: 12 MP
  • Teža: 239 g
  • Uradna stran: ASUS

ASUS mi je tako v roke porinil svoj najnovejši igričarski telefon in mi preprosto zapovedal, da naj se med njegovo uporabo zabavam. Takšnim ukazom ni težko slediti, zato sem se urno lotil razpakiranja paketa, ki v sebi vsebuje masiven polnilec, USB-C kabel ter celo ovitek za telefon, tako da mi je bilo prihranjeno brskanje po Aliexpressu.

Glavna zvezda paketa je seveda sam telefon in ta je resnično prava pošast. Z ASUS ROG telefoni poprej še nisem imel izkušenj, tako da je bilo to moje prvo srečanje z njihovimi prenosnimi izdelki in treba je reči, da zadeva ob prvem dotiku na tebi pusti konkretne vtise.

Po domače povedano je tole pravi cegel, saj moje švohtne ročice, vajene iPhona 12, ki tehta 160 gramov, niso pričakovali takšnega velikana, ki na tehtnici izmeri 239 gramov. Teža je sicer upravičena, saj je ASUS notri spakiral vrhunske specifikacije, ki pač zahtevajo tudi ustrezno hlajenje, a vseeno je treba povedati, da teža sprva preseneti.

Telefon je naravnost ogromen in z eno roko ga boste malce težko upravljali.

Kar se tiče dizajna je takoj jasno, da je tole resnično igričarski telefon. Pozabite na neke elegantno in čisto obliko, saj je ROG Phone 6D ovešen z vsem, kar od njega igričar tudi pričakuje. Sprednja stran je sicer tipični telefon, ki ima okoli zaslona kar debele črne stranice, ki med drugim skrivajo sprednjo kamere in nenavadno močne zvočnike, igričarski navdih pa na polno udari na zadnji strani. Sivo ozadje prekinjajo razni napisi in črte, na zgornji strani pa najdemo sistem trojnih leč z bliskavico, ki so malce izbočene od ostalega zaledja. Na sredini se nahaja najbolj tipični igričarski pripomoček: sistem ledic, ki lahko izriše živobarvne logotipe, zadevi pa lahko nastavimo tudi druge funkcije, kot je denimo opozarjanje na klic ali pa za obvestila. Zadeva sicer ni interaktivna, kar je škoda, saj bi lahko preko tapkanja tule hitro utišali telefon in prinaša tudi svoj minus, saj zaradi te osvetlitve telefon ne omogoča brezžičnega polnjenja.

Poglejmo si še gumbe. Na desni strani nas čakajo tri tipke, s katerimi nadzorujemo glasnost in vklop ekrana, na levi pa je vhod za dvojne SIM kartice ter vhod USB-C. Dno telefona me je presenetilo, saj tam najdemo dinozavra, ki so ga praktično pozabili vsi: 3,5 mm vhod za slušalke, kar pomeni da lahko končno v novejši telefon vtaknemo tudi žičnate naušnike. Spodnjo stran zaključuje… Še en vhod za USB-C? Tako je, ROG Phone 6D vključuje kar dva takšna priključka, saj lahko preko enega denimo polnimo baterijo, drugega pa lahko uporabimo za povezavo igralnega ploščka. Tako kot vse drugo je tudi baterija ogromna: 6.000 mAh se ne izrabi tako hitro, kar je ravno prav za igranje, prav pa pride tudi 65 W polnjenje, tako boste že v polurnem polnjenju spet pripravljeni za igričarsko akcijo.

Zadnja stran se sveti, tako da je vsakemu takoj jasno, da je ROG Phone 6D igričarski telefon.

Kar se tiče strojnih specifikacij, je telefon na vrhu zmogljivosti. ASUS pri telefonu ni škrtaril in je notri vtaknil trenutno najmočnejše komponente in včasih celo malce pretiraval. Zadeva namreč vsebuje kar 16 GB LPDDR5 pomnilnika in res nisem še našel igre, ki bi v popolnosti izkoristila niti polovico takšne zaloge RAM-a, a zadeva je resnična in se lepo bere na papirju. Za preračunavanje podatkov skrbi procesor Dimensity 9000+, ki teče pri 3,2 GHz, kar je spet po domače rečeno “overkill”, a po drugi strani drži, da ob takšnih specifikacijah telefona ne bo treba nadgrajevati kar nekaj let.

Impresiven je tudi zaslon. Gre za AMOLED, ki v premer meri 6,78 palca, njegova svetloba pa lahko doseže 800 nitov. Frekvenca osveževanja znaša 165 Hz, pod površjem pa se nahaja tudi senzor za prstni odtis, ki je presenetljivo odziven in med uporabo preko njega nisem naletel na nobene težave glede odklepanja telefona.

rog phone 6d
Občutek igranja je odličen in ekran je dovolj zajeten, da s palci ne boste prekrivali akcije.

Skratka, kar se igranja tiče, je ASUS poskrbel za vse situacije in ni treba preveč poudarjati, da med igranjem nisem naletel na nobene zamike ali pa težave z optimizacijo. Za testiranje sem skočil v svetu igre Call of Duty Mobile in titanski zaslon mi je omogočal res prijeten občutek igranja, enako pa se je zgodilo v primeru igre Diablo Immortal. OLED zaslon izda čudovito barvo, prvič v življenju pa sem med igranjem na telefonu dobil občutek, da bi tole lahko zame postala legitimna zabava, saj je bila igralna površina dovolj obsežna, da je nisem preveč zakrival s prsti. Seveda lahko uživanje še dodatno nadgradimo, če telefon nastavimo na držalo in spodaj namestimo igralni plošček, a dejstvo ostaja, da lahko uživamo tudi pri tapkanju po ekranu.

Dodatne nastavitve lahko spočnemo preko priročnega programa Game Genie, ki ga lahko kadarkoli prikličemo iz roba zaslona, na njem pa lahko nastavimo čuda stvari. Ena od teh se imenujejo zračni sprožilniki, v praksi pa to pomeni, da so zvočniki na zgornji strani občutljivi na dotik, tako da jih lahko uporabimo za dejanja, ki bi na navadnem ploščku napeljale na merjenje in proženje orožja.

Dobro, kar se tiče igranja iger res nimamo pripomb, kako pa se ROG Phone 6D obnese med običajno uporabo? Navsezadnje bodo tudi tisti, ki zadevo kupujejo zaradi igričarskega aspekta, zadevo uporabljali tudi za druge stvari, saj nihče noče s sabo trogati dveh telefonov.

Napravo napaja operacijski sistem Android 12 in telefon med skakanjem med aplikacijami in brskanju po spletu ne povzroča nobenih težav. Vse je ekstremno odzivno: od odklepanja preko prstnega odtisa, do brskanja po spletu in gledanju nastavitev. Tule prav pride zajetna količina pomnilnika, saj lahko preklapljamo med več aplikacijami, tudi igrami, ROG Phone 6D pa vse dostavi izjemno hitro in brez kakšnega rušenja ali zamude pri prikazovanju. Zaradi zajetnega ekrana je pripraven tudi za gledanje filmov, tule pa prav pridejo izjemno močni zvočniki, ki dostavijo odličen zvok.

Tole je eden redkih telefonov, ki še vztraja na 3,5 mm vhodu za slušalke.

Malce slabše se obnesejo kamere. Te so na zadnji strani tri: 50 MP glavna kamera, 13 MP širokokotna kamera in makro kamere. Zadeva se med slikanjem obnese solidno, niso pa barve kaj preveč žive in nekateri objekti znajo izpasti nekam plosko. Sicer zna ASUSovi algoritmi precej dobro programsko obdelati zajete podobe, vendar pa ne dosegajo prvakov tipa Apple. Sprednja kamera je 12 MP in njene slike so povsem všečne, a za njih ne bom ravno pisal hvalospevov.

ASUS ROG Phone 6D je resnično igričarski prvak in če vam je pomembno samo to, da imate v roki najboljše specifikacije in da igre poganjate brez kakršnegakoli zamika, potem je tole definitivno izdelek za vas. A treba je vedeti, da stvar ni popolna. Nekam povprečne kamere sem že omenil, zaradi glomaznosti telefona in ogromnega ekrana pa vam bo uporaba z eno roko otežena, če ne celo nemogoča. Večkrat se mi je zgodilo, da s prstom preprosto nisem dosegel funkcij na vrhu, tako da sem moral zadevo vzeti v obe dlani, tako da tole definitivno ni naprava, ki bi jo enoročno upravljale manjše roke.

Vaša reakcija na članek?

[sharethis-reaction-buttons]

BoriSe
BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime