Neverjetno, ampak igra Skull and Bones je bila znova prestavljena

Ubisoft je svojo gusarsko igro Skull and Bones uradno najavil leta 2017, a Wikipedija pravi, da se je razvoj začel že leta 2013, tako da je zadeva v pečici že dobrih devet let, kar je Ubisoft stalo nekje 120 milijonov dolarjev. Založnik bi zadevo verjetno preklical že davno nazaj, a pri razvoju je glavno vlogo nosil studio Ubisoft Singapore, ta pa je s singapursko vlado sklenil dogovor, zaradi katerih so pri razvoju prejeli kar nekaj davčnih olajšav. Skratka, igra mora biti dokončana, drugače se bodo znašli v pravnih težavah.

In zdelo se je, da je igra tik pred ciljno črto. Dobili smo obsežne igralne posnetke in tudi trdno začrtan datum izida, ki naj bi se zgodil 8. novembra. Igralci sicer širom interneta nad prikazanim niso bili ravno navdušeni, a Ubisoft bi morda celo prodal nekaj kopij igre, saj gusarskih iger v odprtem svetu preprosto manjka in leto 2022 nima več veliko AAA iger, proti katerim bi moral Skull and Bones tekmovati na trgu.

Vendar pa se je Ubisoft premislil in kljub vsemu je včeraj napovedal vnovično prestavitev. Uradna najava pravi, da je sicer igra povsem dokončana, a da razvojna ekipa potrebuje čas za uravnoteženje igralne formule, optimizacijo in odpravljanje hroščev. Skull and Bones je bil zaradi tega prestavljen in bo po novem izšel 9. marca v že tako pregnetenem letu 2023.

Ubisoft pravi, da za igralce še vedno pripravlja odprto beto, a datum te zaenkrat ostaja neznan.

Vaša reakcija na članek?

[sharethis-reaction-buttons]

BoriSe
BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime