Google uradno ugaša Stadio

Google je tri leta nazaj pogumno vstopil v svet igričarstva, njegovo glavno orodje za boj proti konkurenci pa je bil zanimiv pretočni servis Stadia. Ta je namreč omogočal igranje vsakemu, ki si je lastil močno internetno povezavo, saj si potreboval samo aplikacijo in pameten televizor in že si se lahko vrgel v igranje iger. Vse se je namreč dogajalo preko oblaka, tako da uporabniku ni bilo treba čakati na inštalacijo, ampak je do svoje vsebine dostopil takoj. Stadie se je tako prijel naziv “Netflix za igre” in res se je zdelo, da ima Google v svoji pesti pomembnega konkurenta klasičnemu igričarstvu.

Žal pa vse ni šlo po načrtih in Google je povsem zavozil poslovni model, ki je bil že vnaprej obsojen na propad. Stadia ob izidu ni podpirala igranja v ločljivosti 4K, ampak samo v 1080p, to pa na večjih televizorjih ni ravno izdalo kakovostne slike. Google prav tako ni poskrbel za kakšno res kvalitetno zbirko iger, ki bi bile na voljo že takoj ob lansiranju platforme. Podprtih je bilo nekaj iger drugih založnikov, a Stadia ni imela skoraj nobene resne ekskluzive – tiste, ki pa so obstajale, pa so sodile bolj v indie vode.

A zagotovo največja napaka tega pretočnega servisa je bilo dejstvo, da je Google za 4K igranje zahteval mesečno naročnino. In ta ni bila ravno majhna, saj je bilo za članstvo Pro mesečno primakniti 10 €, poleg tega pa si moral nato še za vse igre odšteti polno ceno. Skratka, draga zadeva je bila tole, ki jo je dodatno skazilo dejstvo, da si brez internetne povezave ostal tudi prikrajšan igranja. Zadnji žebelj v krsti tega servisa je nato prišel iz strani Microsofta, ki je začel na veliko tržiti svoj servis Game Pass, ta pa je za malce višjo ceno prinesel goro kvalitetnih iger in možnost pretočnega igranja na praktično vseh napravah.

Google je sicer poskušal Stadio nekako rešiti. Februarja lani je dobil idejo, da bi začel tehnologijo tržiti drugim zainteresiranim založnikom, a očitno je bilo za to bolj malo kandidatov, saj je Google včeraj uradno najavil, da je s Stadio konec.

Naročniki bodo do vsebine lahko dostopali vse do 18. januarja 2023, nakar se bodo strežniki zaustavili. Google bo medtem ponujal vračila denarja za vse opravljene nakupe, ta proces pa naj bi se zaključil nekje v sredini istega meseca.

Novica je bila sicer pričakovana, a je vseeno nekatere ujela nepripravljene. Google očitno informacij o zaustavljanja servisa ni predčasno podelil z razvijalci in ti so za konec izvedeli takrat kot vsi drugi. Nekateri so denimo novembra nameravali v prodajo potisniti svoje izdelke, a zdaj seveda to ne bo mogoče, zaradi česar so nekateri padli v hude finančne težave.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime