God of War Ragnarok je zdaj na voljo za igranje in razvijalcu smo zastavili nekaj zanimivih vprašanj

Kako veš, da si preigral neko res dobro igro? Kriterije za to ima vsak drugačne, a sam pri svojih izkušnjah najbolj cenim dobro zgodbo in ta iz Ragnaroka me tedne po ogledu zaključne odjavne špice še vedno preganja v sanjah, saj je zaključek zgodbe tako nepričakovan, eksploziven in tudi malce žalosten, da bi zadeva preprosto ne gre iz glave.

Vedno prijazni Sony nam ni omogočil samo predčasnega testiranja igre, ampak nas je povabil tudi za virtualno mizo, kjer smo se včeraj usedli z Jamesom Ridingom, ki je bil pri Ragnaroku nosil vodilno vlogo oblikovanja stopenj in Jonom Hickenbottomom, ki je prav tako sodeloval pri dizajnu vse te čudovite okolice, ki jo boste lahko danes spremljali na svojih televizorjih.

Ravno zaradi te udarne štorije nas je najbolj zanimalo, ali je morda bil zaključek vikinške sage bil spisan že leta 2018, ob prvem delu, ali pa se je zgodba razvila naknadno. Riding je povedal, da so scenaristi že od začetka imeli zamišljeni dve igri, ki bi v celoti zaključila Kratosov in Atreusov štorijalni lok in da niti niso razmišljali o trilogiji. Je pa Riding priznal, da jih zanima cel spekter zgodovinskih obdobij, kamor bi se lahko franšiza preselila v prihodnosti in da bi lahko celo iz vikinške mitologije ven brez problema potegnili še en naslov.

Razvijalca smo povprašali tudi glede samih igralnih mehanik Ragnaroka. Ta, tako kot predhodnik, ne vsebuje namenskega gumba za skok, ki bi med bojem včasih prišel hudo prav. Zanimalo nas je, ali je morda razvijalec morda razmišljal o uvedbi takšne prečkanja sveta, ki bi bil za takšno igro revolucionarno kot je bil prehod iz Dark Soulsa na Elden Ring. Riding je povedal, da bil bil gumb za skok prevelika razlika glede na predhodnik, saj so se želeli osredotočiti na igralne mehanike, ki so jih igralci vzljubili pri igranju originala in te nato samo dopolniti. Gumb za skok bi povsem spremenil tako boj, kot tudi samo raziskovanje sveta, je pa razvijalec kljub temu več poudarka dal na vertikalno premikanje po stopnjah, saj se Kratos zdaj lahko z verigo zavihti na odročne previse, med bojem pa lahko iz kakšne police celo skoči na grdavža pod njim in mu pri temu zabije uničujoč udarec.

Riding je na koncu še izjavil, da so bojevalne mehanike presegle vsa njegova pričakovanja in da navdušen predvsem nad igranjem na najtežji težavnostni stopnji Give Me God of War. Povedal je, da ko enkrat preizkusiš ta način, enostavno ne moreš več nazaj, saj šele takrat vidiš vso globino in možnosti, ki jih ponuja God of War Ragnarok. Najtežjo težavnost lahko izberete že takoj na začetku in jo lahko med igranjem premaknete na nižjo stopnjo, a višanje težavnosti na prejšnjo stopnjo nato ni več mogoče.

Čakanja je zdaj konec in God of War Ragnarok je zdaj že na voljo za igranje, tako da upamo, da ste si pravočasno splanirali dopust. Igra je ob izidu prejela tudi ogromno posodobitev, ki vsebuje kar 160 takšnih in drugačnih popravkov, za fizično kopijo verzije za konzolo PlayStation 5 pa boste na spletni strani EIGRE.si odšteli 73 €.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime