🔥 UVI.GG

Portal z ray tracingom prihaja 8. decembra, strojne zahteve pa so obupne

Od izida legendarne igre Portal je pred kratkim preteklo že 15 let in če ste razmišljali o ponovnem preigravanju tega sila čislanega izdelka, potem se vam zdaj za to ponuja idealna priložnost. Portal bo namreč 8. decembra dobil predelavo, ki pa je ne bo spočel Valve, ampak razvijalec Lightspeed Studios, ki si ga lasti Nvidia. Tako je ta igra postala idealen kandidat za prikaz famoznih učinkov ray tracing, ki jih bo v predelavi v red spravila nadgrajena Nvidijina tehnologija DLSS 3.

Predelava zaradi tega nosi ime Portal With RTX, Lightspeed Studios pa ni v igro vnesel samo novega osvetljevanja, ampak je tudi dvignil ločljivost tekstur, a glavni namen tega projekta je še vedno prikaz zmogljivosti ray tracinga. Po novem bodo vse luči znotraj igre ray tracane, vse gladke površine pa bodo realistično odsevale bližnje predmete. Vse to v napovedniku izpade res lepo, a zahteva svoj strojni davek, ki bo pošteno prepotil tudi najnovejše grafične kartice.

portal

Nvidia je na svoji strani objavila tudi uradne strojne zahteve in te pokažejo, da je ray tracing še vedno presneto zahtevna stvar. Za igranje v ločljivosti pri 1080p in 30 sličicah na sekundo boste potrebovali vsaj grafično kartico RTX 3060, 16 GB pomnilnika in spodoben procesor, a pri tem imejte v umu, da bo treba vklopiti tudi možnost DLSS 2, drugače boste gledali diapozitive. Za igranje v 4K pri najvišjih grafičnih nastavitvah pa bo treba v PC zadegati vsaj RTX 4080 in 32 GB pomnilnika, a tudi s to najnovejšo grafično kartico ne boste gledali v resnično 4K sliko, saj bo za 60 sličic na sekundo potrebno aktivirati preračunavanje podobe DLSS 3.

Pri vsem temu tudi ni jasno, ali bodo lastniki AMD grafičnih kartic sploh lahko zagnali igro in kakšno izkušnjo bodo na koncu tudi dobili. AMD ima še vedno probleme pri učinkovitem poganjanju ray tracinga, njihove grafične kartice pa ne vsebujejo podpore za DLSS. Rešitev bi lahko prišla preko njihove lastne tehnologije preračunavanja ločljivosti FSR, a to Nvidia seveda ne bo vgradila, morda pa jo kasneje omogočijo modderji.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime