Odpotovali smo v Beograd na preizkus igre Scars Above

Založnik Prime Matter se je nekaj dni navezal s slovenskim uvoznikom Colbyjem in rezultat je bila zanimiva predstavitev prihajajoče igre Scars Above, ki je enkrat za spremembo nismo spremljali samo preko PR sporočil znotraj e-mailov in YouTube posnetkov, ampak je založnik dejansko primaknil za letalske karte in hotel ter nas prepeljal v Beograd na konkretno predstavitev.

Srbska prestolnica ni bila izbrana po naključju, saj na Scars Above dela srbski razvijalec Mad Head Games, ki je v preteklosti izdal že več manjših iger, v Scars Above pa so vložili največ finančnih sredstev, zato od tega naslova logično tudi pričakujejo največ uspeha.

Za predstavitev si je razvijalec zbral historično lokacijo Barutana, ki vsebuje kar nekaj zgodovinskih spomenikov in na pol porušenih obzidij, znotraj ene od dvoran pa so naselili cel kup PC-jev z vso periferijo in naloženo igro Scars Above, ki je samo čakala vtise iz strani igranja žejnih novinarjev.

Moj omejeni preizkus se je začel od samega začetka, zato sem si najprej ogledal uvodno sekvenco, ki predstavi tipični zaplet znanstveno-fantastičnih filmov, ki pa vseeno poseduje nekaj originalnosti. Dogajanje se odvija v prihodnosti, ko se nad Zemljo pojavi neka nezemeljska struktura, ta pa samo tam nekaj čepi in ljudem povzroča nervozo. Skupina radovednežev se nato zbaše v vesoljsko ladjo stvari pogledati bolj od blizu, med njimi pa se najde tudi naša junakinja Kate Ward. Nezemljanom naše približevanje ni preveč všeč, zato nas posrka vase in odvrže na nekem tujem planetu, na tem pa se seveda nahaja cel kup nevarnosti.

scars above
Tale nasprotnik se nahaja znotraj mlakuže, kar nakazuje tudi pokazatelj kapljice. Zanj bodo torej potrebni električni metki.

Na tej točki se začne naše igranje in Kate po nekaj korakih nase navleče priročno sabljico in orožje ter se spravi v raziskovanje tuje flore in favne. Kate je po poklicu doktorica znanosti in ne vojakinja, zato jo naprej vleče radovednost in ne sla po zeleno obarvani krvi vesoljcev.

Kar se tiče igralnih mehanik, tule večjih presenečenj ne boste našli. Gre za dokaj tipično tretjeosebno streljačino, z nekam okornim premikanjem in animacijami, ki so praktično sopomenka za srednjeproračunske oziroma AA naslove. Na predstavitvi nam je razvijalec še posebej poudarjal, da Kate ni vojakinja, zato od nje ni za pričakovati nekih resnih bojnih sposobnosti, a tega v igranju ni videti. Naša junakinja strelja sovražno zalego kot za stavo, dela dvometrske prevale, ki so glavni za naše izmikanje sovražnim napadom in nabira različne surovine, ki jih lahko nato plodno izkoristi kot vir streliva.

Tule pridemo na igralno mehaniko, ki se mi je pri Scars Above še najbolj vtisnilo v spomin. Na naše orožje namreč lahko navesimo različno strelivo, ki ga nato lahko tudi kombiniramo z vplivi iz strani narave. Praktičen primer tega je denimo nasprotnik, ki se ga moramo na dveh različnih lokacijah lotiti na dva različna načina. Če denimo stoji na trdnih tleh, ga lahko preko streljanja z gorečim strelivom zažgemo in ga hitro spravimo pod zemljo, a ta taktika se ne obnese, če si takrat rit namaka v močvirju, saj ob vodi naši vodeni izstrelki žalostno izpuhtijo v zrak. Takrat je treba streljati z elektriko, te naboje pa lahko ustrelimo tudi direktno v vodo in s tem naenkrat naenkrat stresemo cel kup napadajoče zalege.

scars above
Razvijalec obljublja originalno zgodbo, a zaplet in nekateri drugi videni elementi me niso ravno presenetili.

To je sam en takšen primer takšnega kombiniranja napadov, ki ob dodatnih orožjih samo še dobivajo na razponu. Takšna iznajdljivost nam pride prav tudi pri šefih, ki sicer udarijo kot kamion, vsebujejo pa tudi jasno izražene točke ranljivosti, ki svetijo v barvah, katere so skladne s tisto municijo, ki jih pokori: oranžno je ogenj, modro je elektrika in tako naprej.

Ker je tole tretjeosebna zadeva v 2022 mora imeti seveda tudi določene primesi Soulslike elementov. Zaloge zdravljenja je omejena, med raziskovanjem boste odkrivali razne bližnjice in ob vsaki smrti bodo vsi poraženi nasprotniki zopet oživeli. Pri vsemu temu vam bodo pomagali naokoli posejani lebdeči stebri, ki vam ob dotiku obnovijo zalogo zdravljenja, zanimivo pri temu pa je, da pri temu dobimo nazaj tudi nekaj streliva.

Kate lahko na novo odkrite sovražnike in predmete tudi poskenira in s tem odkrije nekaj dodatnih informacij, bolj podrobno raziskovanje stranskih poti pa vam prinese vijolično obarvane kocke znanja, ki vam odklepajo točke nadgrajevanja. Drevo teh je dokaj raznoliko in vam pomaga pri večji dolgoživosti, kar je za ta tuj planet izrednega pomena, saj igra niti približno ni lahka in vsaj na začetku vas grdavži res radi zastrupijo, čemur lahko hitro botruje tudi smrt.

scars above
Šefi udarijo močno, a imajo jasno nakazane točke ranljivosti.

Ni težko videti, od kje točno Scars Above vleče svoj navdih. Zagotovo je bil na razvoj največji vpliv odlični Returnal, ki ne samo da se igra podobno, ampak ima tudi podoben štorijalni zaplet. Primerjava je sicer samo tematska, saj sta to proračunsko povsem drugačni igri, zato bo Scars Above največ svojih upov polagal na sestavo stopenj in zgodbo, ki je bila ob mojem igranju zanimiva, saj morate raziskati skrivnost tujega sveta in zakaj se na njem sploh nahajate.

Veliko bo pri odločitvi nakupa prinesla tudi cena. Ta je zaenkrat neznanka, igro pa pričakujemo na Steamu 28. februarja 2023.

Scars Above me tako ob najinem srečanju ni ravno odpihnil, moram pa pozdraviti pogum založnika Prime Matter, da se je sploh spravil organizirati takšno konferenco. Na prizorišču se je okoli sprehajala tudi dokaj dobra cosplayerka, na štantu pa sem odkril res okusne krofe, katera sem pogoltnil kar dva, zraven pa v požiralnik spravil še kavo in domov odnesel lepo vrečko presenečenja, ki je vsebovala zimski komplet rokavic, kape in majhne flaške rakije. Zdaj samo še čakam, da se podobno opogumi kak slovenski razvijalec, saj bomo tam zagotovo rezali potico, v zraku pa bo čutiti še vonj po štrukljih in domačem šnopcu.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime