Raising the Bar: Redux pokaže alternativno zgodbe igre Half-Life 2

Half-Life 2 je leta 2004 presenetil z marsičem, saj ni dostavil samo vrhunske strelske izkušnje, ki se je bila toliko bolj zabavna zaradi impresivnih učinkov realistične fizike, ampak tudi poseben vizualni izgled stopenj in okolice, ki sta se stilsko povsem razlikovala v primerjavi z originalom. Prvi Half-Life nas je popeljal skozi bolj zaprte stopnje znanstvenega industrijskega kompleksa Black Mesa in tam je vse skupaj spominjalo na tipično ameriško firmo, kjer smo tudi pokali ameriško obarvane marince.

Drugi del pa nas je preselil v arhitekturni slog vzhodne Evrope, kar je marsikoga presenetilo, a Evropejci smo ravno zaradi tega skakali od sreče. Veliko zaslug pri temu je pobral Viktor Antonov, ki je pri Half-Life 2 zavzel vlogo umetniške vodje, kasneje pa je svoje znanje preselil tudi k razvijalcu Akrane in njihovi igri Dishonored. Če ste se kdaj spraševali, zakaj sta si Half-Life 2 in Dishonored stilsko tako podobna, je razlog morda ravno Viktor.

No, dovolj govoričenja o zgodovini Half-Lifa 2, saj smo tu, da povemo nekaj besed o obetavnem modu Raising the Bar: Redux. Gre za res zanimivo modifikacijo, ki nam namerava dostaviti izvirno vizijo razvijalca Valva, ki je sprva želel v Half-Life 2 povedati nekoliko drugačno štorijo, ki ne bi botrovala taki spremembi vizualnega stila.

Sicer je zgodba ohranila tiste svoje glavne prvine, vendar pa Raising the Bar dostavi kar nekaj sprememb. Drugačna je denimo že Alyx Vance, ki tokrat nosi bolj ameriški izgled, medtem ko Eli Vance v tej igri ni več njen oče, ampak nosi ime Elix Maxwell in se ponaša z veliko brado.

Igralni elementi sicer ostajajo večidel nespremenjeni, saj nas spet čaka ogromno streljanja in nastavljanja pasti v Ravenholmu, a vse to se dogaja v alternativno zamišljenih stopnjah. Drugačna so tudi orožja, saj nam mod v roko porine brzostrelko AK-47, gravitacijska puška nosi drugačen izgled, v napovedniku pa lahko za hip tudi vidimo avto, ki bo tokrat na sprednji strani nosil priročni valjar. Razvojna ekipa si teh stvari ni kar izmislila, ampak je temelj za njih knjiga Half-Life 2: Raising the Bar, ki jo je spisal David Hodgson, ta pa vsebuje polno konceptnih idej in risb, ki so jih nato razvijalci uporabili za razvoj te modifikacije.

Raising the Bar: Redux je videti impresivno in to gre verjetno na račun tega, da se je razvoj začel že leta 2012, a ga je ekipa leta 2016 opustila, nakar so kodo pograbili drugi in ji nataknili ime Redux. Žal datuma izida zaenkrat še nimamo, a splača se pozorno spremljati uradno stran moda, poigramo pa se lahko tudi s kratko demo verzijo.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime