No, pa smo skoraj tukaj. Pri izidu igre Dead Space namreč. To predelavo smo začeli spremljati že dolgo nazaj in založnik EA nam je prvi vpogled v nastajanje prenovljene klasike, ki je izvirno izšla leta 2008 in jo je takrat spočel zdaj umrli studio Visceral, ponudil v tako zgodnjem stanju, da novi razvijalec Motive Studio sploh še ni imel dokončane finalne grafične podobe in animacij. Zdaj pa je zadeva napredovala že do te mere, da nam je založnik serviral še zadnji napovednik pred dokončnim izidom.
Originalna igra se sicer še danes dobro drži, vendar pa predelava grafično lepoto popelje na naslednjo stopnjo. Zanimivo je to, da projekt ni bil zgrajen znotraj pogona Unreal Engine 5, na katerega te dni prehaja čedalje več razvijalcev, ampak znotraj EA-jevega lastnega pogona Frostbite Engine. Kljub temu se ponaša z odlično grafično podobo, pri tej pa najbolj navdušuje prenovljena osvetljava, ki zna izrisati hudo realistične sence. To je za igro, kjer bomo večino časa preživeli znotraj utesnjenih hodnikov vesoljske ladje USG Ishimura še kako pomembno, veteranom izvirnika pa bo predelana okolica instantno prepoznavna.
Motive Studio sicer zgodbe ni preveč spreminjal. Še zmeraj bomo nastopali v vlogi inženirja Isaaca Clarka, ki bo na Ishimuri iskal svojo izvoljenko, to namero pa mu bodo poskušali preprečiti groteskni vesoljci, ki so v bistvu okuženi člani posadke te vesoljske ladje. Imenujejo se Necromorphi in ubijemo jih lahko samo tako, da jim odstrelimo okončine. Za razliko od sorodnega projekta The Last of Us Part 1, pa v prenovljenem Dead Spacu ne bomo gledali samo čiste kopije stopenj, saj je Motive poustvaril tudi nekatere dele igre, ki jih je imel v načrtu izdelati že originalni razvijalec, a mu je za to zmanjkalo časa.
Dead Space izide 27. januarja za PC, PlayStation 5 in Xbox Series X/S. Če igro prednaročite na Steamu, boste zraven prejeli še brezplačno kopijo drugega dela, za katerega srčno upamo, da tudi enkrat dobimo tako obsežno predelavo.