Assassin’s Creed Mirage bo manjša igra, ker so igralci siti gigantskih map

Franšiza Assassin’s Creed je šla med svojo zgodovino skozi več sprememb, tista ključna sprememba pa se je zgodila pri prehodu med igrama Syndicate in Origins. Založnik Ubisoft je namreč takrat pošteno preuredil igralno formulo, saj je v izkušnjo vpeljal RPG prvine, hkrati pa je Origins postavil na resnično gigantsko mapo starodavnega Egipta. Sicer so tudi prejšnji naslovi te franšize vsebovali velike mape, a vseeno je bil pri Originsu preskok ogromen in marsikakšnega igralca se je ob prvem pregledu mape lotila panika.

Ubisoft je nadaljeval s tem tempom. Naslednja igra Odyssey je bila še večja, vrhunec pa so dosegli z zadnjo igro Vallhalo, ki je bila tako ogromna, da med različnimi regijami nismo več mogli prosto prehajati, ampak smo morali gledati nalagalne zaslone, da smo lahko ugledali čisto ločeno mapo.

Nekaterim igralcem je ta glomaznost svetov všeč, drugim pa niti ne preveč, saj za kompletiranje novejšega Assassin’s Creeda moraš v igro vložiti skoraj 100 ur igranja, ta čas pa lahko še razpotegneš, če si želiš preigrati čisto vse misije. Da so morda z velikostjo pretiravali je spoznal tudi sam Ubisoft, ki je opravil intervju s spletno strani GamesRadar, kreativni režiser Stéphane Boudon pa je v njem priznal, da je čedalje več njihovih igralcev pozivalo po manjšem svetu, kar je bil povod za delo na igri Assassin’s Creed Mirage.

Boudon je dodal, da so nekateri igralci izrazili željo po bolj intimnih izkušnjah, kjer je poudarek na razvoju oseb in na temeljih franšize Assassin’s Creed, ki je bila v zadnjem trio iger praktično odstranjena. Mirage, ki se bo odvijal v 13. stoletju sredi Bagdada, bo že s samo izbrano okolico veliko bližje tistemu prvemu Assassin’s Creedu, v katerem smo nadzorovali morilca Altairja. Za razliko od Valhalle, kjer smo bili v bistvu Viking, ki je imel bore malo veze s cehom prikritih Assasinov, bomo v Mirage dejansko igrali tistega pravega morilca, ki se skriva v sencah in za sabo pušča bolj malo sledi.

Boudon je v intervjuju povedal vse tiste prave besede, za katere upamo, da se jim finalni produkt ne bo izneveril. Ubisoft obupno potrebuje novo uspešnico, saj je po serijah prestavitev izidov in preklicanih projektih padel na težke čase. Ali jih bo iz te luknje rešil Assassin’s Creed Mirage bomo videli enkrat letos, ko igra izide za PC in konzole trenutne in prejšnje generacije.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime