Skull and Bones dobil nov igralni posnetek, ki pa ni videti preveč vzpodbudno

Po novici, da je Ubisoft nedavno že n-tič zamaknil izid igre Skull and Bones, se je založnik vseeno odločil na splet poslati novi igralni posnetek, ki ga je z besedo pospremil Joel Jannies, ta pa je bil pri tem naslovu zaslužen za njegovo zgodbo.

Ideja za igranjem je dobra, saj se podamo v raziskovanje spora med bratom in sestro, ki se bojujeta za prestol majhnega kraljestva, igralec pa v vlogi pirata poskuša izkoristiti situacijo in iz tega krega potegniti čim več zlatnikov. Vendar pa ta naloga ne bo tako enostavna, tako da bo treba spremljati razne sledi, se pogovarjati z različnimi prebivalci in po peščenih plažah iskati zapuščene steklenice, ki znajo vsebovati kakšno sled v obliki koščka mape.

Takšna piratska avantura v odprtem svetu se sliši slastno, vendar pa nam nato igranje postreže s sila bizarnimi odločitvami, ki jih razvijalec sprejel med kovanjem tega naslova. Z ladjo se pripeljemo do majhne naselbine, ki se jo nato odločimo oropati, ampak pri temu ne bomo preveč plodno sodelovali. Našo posadko namreč pošljemo v boj preko držanja ene tipke in nato čakamo, da namišljeni NPC-ji dokončajo rop, mi pa med tem časom z ladjo obstreljujemo zidove in čakamo, da se nam v inventarju pojavi želeni predmet.

Enaka bedarija se zgodi malce kasneje v posnetku, ko igralec naleti na razbitino neke ladje in namesto da bi sami skočili v globine in se spravili v raziskovanje in divji boj z morskimi psi, spet samo stisnemo tipko in zaklad se pojavi na palubi.

To gre na račun tega, da se je Ubisoft pri razvoju tega naslova osredotočil samo na boje in raziskovanje z ladjo, medtem ko se peš lahko samo sprehajamo, pogovarjamo in trgujemo. To ni ravno tisto, kar smo pričakovali od gusarske avanture, saj je pač sabljanje neločljiv del izkušnje, ki pa ga tule enostavno ne bo možno izkusiti.

Kar malce komično je, koliko delov je Ubisoft v vseh teh letih razvoja in porabljenem proračunu izrezal iz igre. Te dni se zopet zabavam v igranju igre Assassin’s Creed Black Flag, po kateri naj bi se Skull and Bones zgledoval. V Black Flag lahko raziskujem peš in na ladji, spremljam dejansko dobro zgodbo, se z ogromnim zvonom spravljam v potapljanje in raziskovanje razbitin in se skrivam pred lovci in vodnimi trombami. Še boj je pri temu deset let staremu naslovu videti bolj vzpodbuden, saj v Skull and Bones streljamo s topovi kot v neki prvoosebni streljanki, medtem ko moramo pri Black Flag med izstrelki čakati na polnjenje, a je nato učinek izstrelitve 20 topov naenkrat veliko bolj zadovoljiv.

Skull and Bones kljub novemu igralnemu posnetku nima datuma izida – pričakujemo ga lahko enkrat med 1. aprilom in letom 2024.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime