Res bi nam prav prišla kakšna igra, ki je bila že od začetka zgrajena na takšen način, da je celotna osvetlitev scen narejena povsem preko ray tracinga. Dokler se to ne zgodi, se bo treba zanašati na razne predelave, kot je denimo prenovljeni Portal, ki ga je pri izdelavi podprla Nvidia ali pa se bo treba zadovoljiti z raznimi modi, ki jih delajo prostovoljci.
En takšen primer prihaja iz strani modderja Sultim Tsyrendashieva, ki nas že dolgo draži z olepšano verzijo legendarne igre Half-Life. Skupnost je v preteklosti to igro že dvignila v prenovljeno grafično preobleko preko moda Black Mesa, ki je celotno izkušnjo predelal v grafični pogon drugega dela, projekt Half-Life: Ray Traced pa je malce drugačen, saj ohrani grafiko enako kot je bila ob izidu leta 1998, vse skupaj pa zdaj razsvetljuje ray tracing.
Rezultati so fenomenalni in res je kar malce presenetljivo, kako lahko samo verna igra svetlobe in senc igri vlije povsem novo življenje. Za razliko od kakšnih novodobnih iger, kjer moraš ray tracing iskati v kakšni naključni luži, je tule zadeva zaradi preprostih tekstur in stopenj, ki so navadno samo gole stene s kakšnim zabojem, veliko bolj izpostavljena. Vidimo lahko denimo počasi premikajočega zombija, ki ga spodaj preko rešetk osvetljuje podtalna luč, streljanje z railgunom pa ustvari pravo svetlobno predstavo. Igralci poročajo tudi o drugih podrobnosti: eden od YouTube komentarjev vsebuje presenečenega igralca, ki je ob prvem srečanju s stražarjem Barneyjem v njegovi čeladi lahko videl veren odsev Gordona Freemana.
Half-Life: Ray Traced je zdaj že na voljo, prenesete pa si ga lahko preko Githuba. Za igranje potrebujete nameščeno kopijo igre Half-Life 1, nato pa samo še sledite dokaj enostavnim navodilom.