Skoraj štiri leta minevajo od izida 2. sezone priznane serije Mindhunter, ki je meni osebno nekaj najbolj slastnega, kar je kadarkoli prišlo iz Netflixovega hleva. Že tako sem navdušenec nad turobnimi detektivkami, kjer po neki ameriški deželi straši serijski morilec, režiser David Fincher, znan po fenomenalnih izdelkih tipa Zodiak, Ni je več in Sedem, pa je svojo ljubezen do finomehaničnih podrobnostih vsake scene iz filmov prepeljal v serijo, kar nam je dalo ure in ure odlične vsebine.
Žal pa je David Fincher perfekcionist in v vsak svoj izdelek je pripravljen vložiti mesece in celo leta življenja. Pri filmih to nekako še gre, saj tudi tisti najdaljši ne dosežejo štirih ur, pri seriji, kjer vsako sezono sestavlja vsaj nekje osem epizod, pa je tak delo izredno mučno – še posebej, če na koncu ni ne vem kako popularno.
To je leta nazaj priznal tudi Fincher, ki je razlog za prekinitev snemanja 3. sezone navedel svojo izmučenost, zraven pa je še pripomnil, da zadeva ni poceni, za snemanje potrebuje ogromno truda in da pri Netflixu ni pritegnila toliko občinstva, da bi se jim še splačalo delati na novi sezoni. Netflix in Fincher serije sicer nista izrecno preklicala in sta pustila odprta vrata za morebitne nove avanture detektivov Holdena in Tencha, a po vseh teh letih je zdaj že vsem jasno, da od 3. sezone ne bo nič.
To je zdaj dokončno potrdil tudi sam Fincher, ki se je razgovoril za francosko spletno stran Le Journal du Dimanche in v intervjuju povedal, da je izjemno ponosen na dve sezoni Mindhunterja, a da je bilo snemanje 3. sezone za Netflix predrago za občinstvo, ki ga je serija pritegnila. Fincher Netflixu ne zameri, saj mu je omogočil produkcijo črnobelega filma Mank, a da z Netflixom enostavno nista imela istih želja, zaradi česar se je treba posloviti od 3. sezone.
Morda bi bilo komu čudno, da je Mindhunter tako drag za snemanje, saj v bistvu gledamo osebe, ki se bolj in manj samo pogovarjajo, a resnica je povsem drugačna. Fincher je namreč znan po temu, da v svoje izdelke vnese kup posebnih efektov, le da teh gledalec sploh ne opazi. Zgornji video lepo pokaže, kaj vse je treba spremeniti samo za en kader – pa naj bo to popolnoma prenovljena ulica ali pa samo nekaj dreves, ki jih je treba posejati po sceni. Primerjava “gole” scene in predelane je izjemno zanimiva in kaže na Fincherjev ustvarjalen proces, ki v kakšnem nedolžnem kadru zahteva zaplato snega, čeprav te verjetno sploh ne opazimo.
Fincher z Netflixom ni prekinil vezi, saj trenutno pridno dela na filmu The Killer, tega pa bomo na Netflixu lahko gledali od 10. novembra dalje.