Steam Deck zdaj uradno podpira ray tracing

Ray tracing je metoda osvetljevanja iger, ki lahko tudi starejšim naslovom vdihne novega življenja, a zadeva je po vseh teh letih še vedno izjemno intenzivna pri optimizaciji, zaradi česar se sličice na sekundo včasih prepolovijo. Igre z ray tracingom je tako smiselno poganjati samo na zadnjih dveh generacijah NVIDIA grafičnih karticah, vendar pa, če ste pripravljeni trpeti manj tekočo sliko, se lahko z ray tracingom poigrate tudi na manj mišičastih napravah kot je denimo prenosni Steam Deck.

Na temu se je sicer že dolgo nazaj dalo omogočiti ray tracing, a ste se za to morali malce poigrati z Linuxom, zdaj pa je Valve v zadnji beta posodobitvi operacijskega sistema SteamOS 3.4.6 tudi prvič omogočil ray tracing podporo in sicer je to dobila igra Doom Eternal.

Član Valove ekipe Pierre-Loup Griffais je novico o podpori za Doom Eternal podelil na Twitterju, zraven pa dodal še sličico, ki dokazuje, da lahko Steam Deck to igro v ray tracing verziji poganja pri 35 sličicah na sekundo. Za takšno strojno drobovje, ki ga vsebuje Steam Deck, so takšni rezultati naravnost fenomenalni, a treba se je zavedati, da je za ray tracing treba znižati nekatere grafične nastavitve, ki nato privedejo do igranja pri stabilnih 30 sličicah na sekundo.

Posodobitev je popravila tudi nekaj drugih hroščev in se je med drugim znebila grafičnih artefaktov, ki so se pojavljali znotraj frišno izdanega Wo Long: Fallen Dynasty, popravljeni pa so bili tudi nekateri drugi naslovi, ki še niso sploh izšli.

Če morda želite Steam Deck najprej preizkusiti, brez da bi zanj morali plačati stotine evrov, potem ga lahko za drobiž najamete na sledeči spletni strani.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime