9 let nazaj se je Facebook, ki se dandanes imenuje Meta, odločil, da svoje popularno družabno omrežje razdeli na dva dela. Facebook je šel naprej po svoji stari poti in je bil namenjen objavljanju statusov, slik in videov, zelo prav pa je prišel tudi za oglaševanje. Za pogovarjanje med uporabniki pa se je rodila ločena aplikacija imenovana Messenger, ki je omogočala hitro izmenjavanje sporočil, brez da bi moral ob tem moral tapkati po Facebookovih zamudnih menijih.
To je sicer pri uporabnikih povzročilo nekaj zmede, saj si zdaj za celotno izkušnjo tega družabnega omrežja potreboval dve ločeni aplikaciji, a nekateri so to odločitev pozdravili, saj so si želeli samo hitrega dostopa do svojih prijateljev, brez da bi se morali ukvarjati z drugimi pritiklinami družabnih omrežij.
Vendar pa je bil poligon družabnih omrežij desetletje nazaj dokaj drugačen kot pa danes. Facebook je bil včasih kralj družabnih omrežij, ki je svojo vladavino samo še dopolnil preko Instagrama, a danes mu uporabnike vse bolj izmika TikTok, zaradi česar so Zuckerberg in kompanija začeli svojega največjega konkurenta posnemati, eden od ukrepov pa bo letel tudi na ponovno združitev Facebooka in Messengerja v eno celoto.
Meta je očitno izgruntala, da je današnje nove uporabnike težko prepričati v namestitev že samo ene aplikacije, kaj šele dveh. Zato so že začeli s testiranjem združitve obeh aplikacij, kjer bi preko samo Facebooka dobili dostop do družabnega omrežja in vseh funkcij pogovarjanja, ki jih nudi Messenger.
Meta je to najavo spočela preko uradnega bloga, ki ima dokaj bizaren uvod, saj ta v prvih stavkih zanika umiranje Facebooka, saj naj bi zdaj vseboval več kot 2 milijardi aktivnih dnevnih uporabnikov. Testiranje pogovarjanja preko Facebooka naj bi se kmalu razširilo na večji krog uporabnikov, ni pa še jasno, ali bo Meta še vedno ponujala ločen prenos Messengerja ali pa bodo vsi prisiljeni v uporabo samo ene aplikacije, ki bi znala podpirati tudi funkcijo pogovarjanja za listo Instagram prijateljev.
tiktok, facebok, snapchat, instagram. vse to so aplikacije za poneumljanje najstnikov in masovno oglaševanje.
Še dobro, da smo mi starejša generacija živeli brez telefon na igrišču z žogo v roki in osebnemu stiku. to je pravo socialno omrežje!!
Točno to!