Dva dni nazaj smo dobili zaključno epizodo serije The Last of Us, ki je potrdila, da je HBO za predelavo igričarske klasike na televizijske zaslone izbral pravo ekipo. Serija na IMDb-ju nosi titansko oceno 9/10, kar je rezervirano samo za izdelke najvišjega kova, zadeve pa nimajo radi samo kritiki, ampak tudi gledalci. Kljub temu, da je bila finalna epizoda predvajana ob istem času kot Oskarji, je še vedno podrla svoj lastni rekord v gledanosti, saj si je zaključek prve sezone ogledalo kar 8,2 milijona gledalcev.
Da je HBO odobril delo na 2. sezoni seveda ni neko blazno presenečenje, pred in za kamere pa so bo vrnila ista ekipa. V glavnih vlogah bosta še vedno nastopala Pedro Pascal, Bella Ramsey pa je kljub začetnim pritožbam nad njeno izbiro za vlogo Ellie, gledalce prepričala s svojim talentom, tako da se tudi ona vrača v 2. sezono.
Za kamerami se bo zopet mudil dvojec producentov Craig Mazin in Neil Druckmann, oba pa sta v nedavnem intervjuju za spletno stran GQ potrdila, da bo druga sezona sledila dogodkom iz igre The Last of Us Part 2. Ta je štorijalno bolj bogata, saj nam ponudi spremljanje zgodbe iz dveh različnih perspektiv, to pa je dovolj vsebine za veliko več epizod, kot pa jih je omogočila prva igra. Ustvarjalca serije sta tako potrdila, da bo druga igra raziskana v več kot samo eni sezoni, kar tudi pomeni, da bomo iz te serije iztisnili vsaj tri sezone.
Craig in Neil sta se na tiskovni konferenci pred finalno epizodo dotaknila tudi ene od redkih pritožb gledalcev, ki se tiče samih okuženih. Teh je bilo namreč v prvi sezoni sila malo, zaradi česar je manjkalo tudi nekaj akcije. Craig je povedal, da so veliko epizod namenili temu, da gradijo razmerja med liki in ustvarjajo njihove osebnosti, Neil pa je dopolnil, da mora vsaka akcijska scena nekaj pomeniti in ni tam samo zato, da bi vsake toliko naredili kljukico za neko adrenalinsko dogajanje. Craig je na koncu še pripomnil, da razmerje med akcijo in umirjenim dogajanjem ni vedno v ravnovesju in se spreminja od epizode do epizode ali pa celo sezone do sezone, zaradi česar zna biti drugo poglavje močno bolj akcijsko in zna vsebovati tudi nove sorte okuženih.
Vse tudi zanima prihodnost same franšize. V igričarskem svetu smo do sedaj dobili samo dve igri, razvijalec Naughy Dog, ki mu poveljuje Neil Druckmann pa do sedaj še vedno ni razkril novega naslova. Neil je v intervjuju za spletno stran Kinda Funny potrdil, da so si zdaj končno izbrali nov projekt, a da ga še ne sme razkriti. Zaveda se, da igralci želijo tretji del The Last of Us, a da se z ekipo odloči za delo na projektu, ki jih trenutno navdušuje. To je zelo pomembno, saj če po dveh letih dela ugotoviš, da do projekta nimaš več strasti se znajdeš v težavah, nakar se začne razvojni pekel, ki zahteva ogromno denarja in let razvoja, to pa se seveda pozna na kvaliteti izdanega produkta.
The Last of Us Part 3 tako uradno še ni potrjen, a res bi bili presenečeni, da ni ravno tole razvijalčev trenutni projekt. Serija bo slej ali prej potrebovala priliv nove vsebine, HBO in Sony pa sta zagotovo Naughty Dogu ponudila proračun, ki praktično nima meje.