Ubisoft razvija umetno inteligenco, ki jim bo v igrah pomagala pisati dialoge

Z razširjeno uporabo umetne inteligence so se nekateri začeli spraševati, kako bi te napredne algoritme lahko izrabili pri ustvarjanju iger. Modderska skupnost je denimo začela sanjati o pretvarjanju dialogov v prepričljive zvočne govorce, saj zna umetna pamet verno oponašati glasove. Pojavili so se denimo tudi praktični primeri uporabe pogovornega bota Chat-GPT, ki ga je nekdo vdelal v igro Mount and Blade za namene pisanja realističnega dialoga naključnih NPC-jev.

Uporabe umetne inteligence pa ni najavil noben od večjih založnikov in prvi med njimi se je opogumil Ubisoft, ki je včeraj najavil posebno orodje Ghostwriter, tega pa napaja umetna inteligenca in razvijalec naj bi ga izrabil za pisanje dialogov znotraj svojih prihajajočih iger.

Ghostwriter ni zamenjava za tiste pisce iz mesa in krvi, ampak je tam bolj zato, da jim pomaga pri delu pisanja dialogov za stotine NPC-jev, ki jih igralec sreča med raziskovanjem Ubisoftovih ogromnih svetov. Ti naključni osebki ne igrajo kakšne pomembne vloge v zgodbi, saj jih igralec navadno sploh ne opazi, razen če jih pregazi s konjem ali avtom. Vseeno pa igrajo pomembno vlogo, saj nam dajo občutek živega sveta, njihovo medsebojno čvekanje pa vseeno zahteva nekoga, ki bi njihov dialog spisal, te vrstice govorjenega pa se slej ali prej začnejo ponavljati.

Ghostwriter bo pomagal ravno pri tem aspektu, saj bo lahko pisec vnesel začetno temo dialogov, nato pa bo umetna inteligenca generirala cel kup odzivov, ki se ne bodo nikoli ponavljali. Pisec bo še vedno lahko vsak govorjeni stavek naknadno prilagodil, a Ubisoft pravi, da bo to njihovo nalogo še vedno olajšalo, tako da bodo lahko več časa namenili pisanju tistega pomembnega dialoga, ki se bo odvijal preko glavnih nalog in vmesnih sekvenc.

Najava tega orodja pa je med igralci in celo razvijalci sprožila kar nekaj ogorčenja. Nekateri igralci pravijo, da imajo Ubisoftove igre že tako zanič dialoge, tako da verjetno sploh ne bi ločili med vrsticami, ki jih spišejo človeški pisci in umetna pamet.

Oglasila sta se tudi dva pomembna člana razvijalca Santa Monica, ki je znan po svoji franšizi naslovov God of War. Šef studia Cory Barlog je objavil samo GIF šokiranega Kratosa, pisateljica Alanah Pearce pa je mnenja, da je dopolnjevanje vrstic izpod umetne pameti veliko bolj naporno, kot pa da bi vrstice spisala sama in da naj AAA založniki tipa Ubisoft raje proračun, ki gre v razvoj umetne inteligence, raje nameni najemanju resničnih piscev.

Vendar dejstvo ostaja, da bodo založniki čedalje bolj začeli pogledovati v smeri umetne inteligence za namene avtomatizacije nekaterih delov razvoja. Igre dandanes zahtevajo ogromne proračune, razvoj pa se je podaljšal iz štirih na nekje šest let. Ghostwriter je morda samo prvi od takšnih projektov in stavimo, da bo kmalu dobil posnemovalce.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime