Originalni Deus Ex je bil tako napreden, da je laserje lahko sprožil leteči kos papirja

Za igro Deus Ex iz leta 2000 je dolgo veljalo pravilo, da vsakič ko jo je nekdo omenil preko spleta, je to sprožilo ponovno nameščanje igre pri nekomu, ki si je ob ugledani sliki ali pa članku obnovil spomine in si zopet zaželel preigravanja te resnično legendarne igre. Koliko ta teza velja še danes ne vemo, saj je zdaj original star 23 let in novodobni igričarji bi se ob zastrelih teksturah in animacijah samo prekrižali.

Vendar pa bi si s tem naredili škodo, saj pod arhaičnim videzom še vedno tiktaka napredna igralna formula, ki je omogočila več načinov dostopa do različnih situacij, razvijalec Ion Storm pa je takrat v igranje vnesel toliko podrobnosti, da skrivnosti razkrivamo še debeli dve desetletji kasneje.

Eden takšen primer je nedavno na spletu pokazal streamer StickmanSham, ki se je spravil v preigravanje originalnega Deus Exa. Na eni točki je želel preskočiti laserje in za te namene je poskušal skupaj sestaviti stopnice iz škatel, preko katerih bi laserje preprosto preskočil. A pri tem ni računal na fiziko in posledice, ki vladajo v svetu Deus Exa. Na goreči sod je odvrgel vrečo smeti in te so zagorele in na plano je ušla vsebina. Ven so skočili tudi zavrženi kosi papirja, ki pa očitno niso samo za okras, ampak imajo prave fizične lastnosti. Papir je zaplaval čez laser in s tem sprožil alarm, nakar samodejne strojnice prerešetajo glavnega junaka JC-ja Dentona.

Ravno zaradi takšnih podrobnosti se je svet Deus Exa čutil živ in takšne izjemne ljubezni do podrobnosti v igrah dandanes srečaš redkokdaj, pa čeprav je vmes tehnologija fizike in grafike skočila na naslednjo stopnjo.

Original bi si po vsem tem času res zaslužil eno res dobro podprto predelavo. Kaj uradnega nismo slišali, a žarek upanja ponuja dejstvo, da je Square Enix prodal pravice do igre založniku Embracer Groupu, ta pa si lasti tudi studio Eidos Montreal, kateremu naj bi naložil izdelavo povsem nove igre znotraj Deus Ex izročila.

Kar se tiče predelave pa si pozornost zasluži modderska skupnost. Zanimiv je projekt DXU24, ki si je zadal prenesti kodo prvega dela, ki je bil ustvarjen znotraj pogona Unreal Engine 1, v veliko bolj sofisticirani Unreal Engine 5. Prikazan napredek je videti profesionalno in DXU24 ne namerava zamenjati tekstur, ampak je osredotočen na menjavo pogonov, ki bo prinesel nov sistem osvetljevanja, podprto pa bo tudi igranje preko očal VR.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime