Tale mod za Dark Souls 2 pošteno prenovi igrino osvetlitev

Ko je bila igra Dark Souls 2 prvič napovedana je v napovednikih nosila skoraj povsem drugačno podobo, kot pa smo jo dobili v končnem izdelku. Razvijalec FromSoftware se je takrat poigraval z mislijo, da bi igralcem dostavil resnično temačno izkušnjo, ki bi tudi ustrezala imenu in igralci bi na nekaterih mestih morali nujno uporabiti baklo, saj drugače nasprotnika in pasti stopnje preprosto ne bi videli.

Proti koncu razvoja so se očitno premislili, zaradi česar je nastradala vizualna podoba, saj je ta izšla v precej očitno nedokončanem stanju. Zdi se, kot da je nekdo samo preprosto navil osvetlitev do konca, zaradi česar nekatere stopnje izpadejo enostavno grde, saj ne vsebujejo prav nobenih senc, ki so bile zasnovane z drugačno osvetlitvijo v mislih.

Po skoraj desetih letih od izida poskuša to napako odpraviti mod DS2LIGHTINGENGINE SOFTS, ki je popolnoma prenovil sistem osvetlitve znotraj igre. To ni nek poceni trik, ki se ga navadno modderji poslužujejo preko orodja ENB, ki so na slikah videti dobro, med igranjem pa te pečejo oči, saj pričujoča modifikacija v igro vnese grafične prvine, ki so prej manjkale. Sem notri lahko prištejemo funkcijo volumetrične megle, ki nekatere scene povsem prenovi, skozi celo igro pa zdaj lahko dejansko gledamo prave sence, kar nekatere stopnje ovije v barve in sence, ki so bile originalno načrtovane.

DS2LIGHTINGENGINE SOFTS si lahko že prenesete na sledeči povezavi, mod pa ne spreminja igralnih mehanik, zaradi česar je varen tudi za večigralsko igranje. Avtor pravi, da je tole v bistvu še alfa različica, ki bo v bodoče dobila nove funkcije in olepšave, preko alfe pa bo iz strani skupnosti nabral nekaj koristnih odzivov. Optimizacija je že zdaj vrhunska, saj praktično vse grafične kartice, z izjemo AMD Radeona RX 550 dosegajo stabilnih 60 sličic na sekundo.

To ni edini takšen projekt za Dark Souls 2. Vse od leta 2020 še en modder Stayd dela na svoji grafični prenovi, ki pa je skozi čas postala močno bolj obsežna in je zdaj postala že praktično predelava, saj se je avtor spravil v finomehansko prilagajanje dolžine mečev. Tudi njegov projekt je impresiven, a žal se o datumu izida ne ve še nič.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime