Igra Gollum je tako zanič, da se je razvijalec za njo uradno opravičil

Rek “Ne sodi knjige po platnici” za nekatere stvari ne velja in ena od teh izjem je vsekakor igra The Lord of the Rings: Gollum. Ta nesrečni projekt bi moral biti preklican že davno nazaj, saj so se igralci že ob prvi najavi spraševali, zakaj bi si kdo želel v izjemno zanimivem svetu Srednje zemlje sploh igrati vlogo Golluma in čemu ni raje založnik Nacon denarcev porabil za ekranizacijo dogodivščin kakega Aragorna ali Gimlija.

Nakar smo dobili prve napovednike in negativne kritike so se samo še poglobile. Gollum je bil namreč videti ostudno in je izgledal kot igra, ki jo je nekdo dela za generacijo konzol PlayStation 3 in Xbox 360. Poleg slabe grafike smo gledali tudi podpovprečne animacije in na splošno je bila zadeva videti kot nekakšen mod skupine prostovoljcev in ne profesionalnega studia Daedalic Entertainment, ki ima za sabo že kar nekaj kilometrine.

Po slabo sprejetih napovednik je bilo seveda prepozno za preklic igre in Nacon je zadevo poslal ven v nameri, da bi vsaj nekaj zaslužil od prodaje. Kakšna je ta bila najbrž ne bomo še dolgo izvedeli, jasno pa je, da so Golluma ob izidu raztrgali tako kritiki kot tudi igralci, saj igra na Metacriticu nosi povprečno oceno 41, igralci pa so ji prisodili še manj.

Pričakovano je igra zastarana, a Daedalic Entertainment je k vsemu temu dodal še ogromno hroščev in zanič optimizacijo, zaradi katere se igra na PC-ju zatika tudi na močnejših strojnih konfiguracijah. Gollum je zaradi vsega tega postal predmet internetnih norčevanj in ni jih malo, ki so igro že zdaj označili za najslabšo igro leta 2023, pa čeprav smo šele na koncu maja.

Actual real cutscene from The Lord of the Rings: Gollum™
by u/Burpmeister in pcmasterrace

Stvari so postale tako slabe, da je razvijalec Daedalic Entertainment na Twitterju podal uradno opravičilo. Kot pravijo so veliki navdušenci nad Gospodarjem prstanov in se zavedajo, da tale njihov naslov ni dosegel določenih standardov, hkrati pa so se zaobljubili, da bo igra prejela še ogromno brezplačnih posodobitev.

A dvomimo, da bodo popravki odpravili zamere igre. Večje posodobitve imajo smisel za igro tipa Cyberpunk 2077, saj se je tam pod slabo optimiziranostjo še vedno skrivala zabavna igra, medtem ko je Gollum preprosto nezabaven naslov. Razvijalec Daedalic Entertainment bi moral povsem spremeniti okostje igre, kar bi zahtevalo leta napora in pošteno povedano – tudi če bi jih Nacon odobril takšen proračun in čas, dvomimo, da se v razvijalčevih vrstah skriva dovolj talenta, da bi dostavil resnično dober naslov znotraj vesolja Gospodarja prstanov.

Kar je škoda, saj je Daedalic v preteklosti razvil zabavno serijo ugankarskih iger Deponia, skrbi pa vzbujajo govorice, da naj bi razvijalec skladno z Gollumom delal na še enem naslovu znotraj franšize Gospodarja prstanov. Ministrstvo za gospodarske zadeve in podnebne ukrepe Nemčije naj bi razvijalcu odobrila proračun v višini 2 milijonov evrov za razvoj še ene igre, ta pa naj bi se vrtela okoli čarovnikov in nosi kodni naslov It’s Magic.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime