Tale HORI igralni plošček je namenjen predvsem pretepačinam

Nedavno nas je kontaktiralo podjetje HORI in nam zaupalo, da imajo pod prsti cel kup novih izdelkov, ki bi nam jih radi poslali tudi na test. No, roko na srce tole niso ravno najnovejši izdelki, saj so na trgu že kar nekaj časa, vendar pa je podjetje nedolgo nazaj sestavilo pogodbo za novega evropskega uvoznika in zato vam nameravamo v naslednjih dneh bolj podrobno predstaviti trojico njihovih izdelkov.

Prvi izmed njih je igralni plošček Fighting Commander Octa, ki je na trg konzol PlayStation 5 prispel jeseni lani, gre pa za kontroler, ki je namenjen tistim z bolj plitvimi denarnicami, ki jim morda ne ustreza privzeti PS5 kontroler DualSense.

Njegova oblika je standardna in vsebuje vse tisto, kar prištevamo tudi med druge kontrolerje: smerni križni gumbi, na sredini pa najdemo tudi ploščico na dotik, ki spremlja konzole PlayStation že vse od 4. generacije naprej. Večjo spremembo boste opazili na desni strani, kjer se nahajajo štirje standardni gumbi ter še dva dodatna R1 in R2, tako da imate na dosegu desnega palca na izbiro več opcij.

Dodatni gumbi niso presenetljivi, saj je Fighting Commander Octa namenjen predvsem tistim igralcem, ki jih zabavajo pretepačine. Tam šteje odzivnost in in hitro kombiniranje gumbov, zaradi česar je dostop do obilice gumbov eden od najbolj pomembnih faktorjev takšnega igralnega ploščka. A hkrati je moral Hori na tem mestu žrtvovati pomemben aspekt, ki ga vsebuje vsak drug kontroler: desno paličico. Slednjo v igrah uporabljamo za razne funkcije, kot so denimo merjenje znotraj prvoosebnih streljačin ali pa sukanje pogled in brez te paličice takšnih iger preprosto ni možno igrati. Zaradi tega je Fighting Commander Octa namenjen predvsem 2D naslovom kot so pretepačine in tudi platformske igre, kjer sukanje pogleda ni pomembno in lahko vse postoriš samo z eno paličico, medtem ko dodatne gumbe izrabiš za vse drugo. Fighting Commander Octa je v to šesterico gumbov vgradil mikrostikala, zaradi česar je potovalni čas do izvršitve ukaza izjemno kratek, kar je za pretepačine hudo pomembo. Odzivnost in odprava zamika sta bili glavni vodili tega igralnega ploščka in zato je na voljo samo v žičnati verziji, saj bi brezžičnost dodala milisekunde zamika, kar za digitalni pretepaški svet preprosto ni sprejemljivo.

Prisotni so tudi drugi gumbi, ki smo jih vajeni iz PlayStation sveta. Na sredini najdemo sledilno ploščico, na zgornji strani pa sprožilnike, ki se tule imenujejo L1, L2, L3 in R3. To poimenovanje je malce zmedeno, a v praksi pomeni, da lahko s temi sprožilniki v spregi z gumbi na sprednji strani na lažji način izvajate zahtevne kombinacije udarcev.

Namen gumbov lahko zlahka razporedite preko posebnega gumba na sprednji strani, tam pa se nahaja tudi tipka za hitro in enostavno utišanje mikrofona. Nastavitve lahko spreminjate tudi preko namenske programske opreme na PC-ju. Kontroler namreč ne podpira samo konzol PlayStation 4 in PlayStation 5 ampak tudi PC, za uporabo pa zadevo preprosto vtaknete v prazen vhod USB-A in začnete z zabavo. Še pred tem poskrbite za to, da na zadnji strani igralnega ploščka premaknete na želeno platformo, dodatno stikalo pa vam omogoča zaklep nepotrebnih gumbov na sprednji strani, tako da v žaru bitke ne bo ponesreči sprožili PS gumba, ki bi vam odprl PlayStation menu in preden se vrnete v igro bi vam nasprotnik že lahko zadal smrtni udarec.

Hori Fighting Commander Octa je videti kot spodoben izdelek, ki pa je namenjen specifičnemu krogu igralcev. A tisti bodo zagotovo pozdravili njegovo nastavljivost in odzivnost, zase pa zahteva dokaj ugodnih 55 €.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime