Dragon’s Dogma 2 bo imel 4x večjo mapo od predhodnika

V zadnjem mesecu je imel praktično vsak večji založnik svojo lastno konferenco iger in med njimi je svoje prihajajoče naslove pokazal tudi Capcom. Japonci imajo zagotovo v pečici cel kup različnih naslovov, vendar na včerajšnji konferenci niso pokazali kakšnih večjih projektov. Novo poglavje franšize Resident Evil je očitno še leta stran, tako da je trenutno njihov največji napovedani naslov Dragon’s Dogma 2, za katerega je režiser Hideaki Itsuno podelil nekaj novih informacij.

Med temi je najbolj bistvena tista, ki se tiče same velikosti sveta. Igra bo tekla na pogonu RE Engine, to pa je razvijalcu omogočilo kreiranje veliko večjih map, ki jih ne bodo prekinjali nalagalni zasloni in bodo po sebi imele posejan cel kup prijateljskih in neprijateljskih zveri, to pa nam bo pričaralo živ svet. Itsuno je zelo ponosen ravno na ta aspekt igre, saj želi ekipa pričarati globoko in verno izkušnjo, ki bo ponujala ducate ur preigravanja. Že original ni bil tako majhen, drugi del pa bo pričaral kar štirikrat večjo površino, za katero upamo, da bo gosto poseljena z dobrimi stranskimi misijami in šefovskimi boji.

Ostale informacije so tiste, za katere smo že vedeli. Nastopali bomo v vlogi Arisena, temu pa bodo družbo delali trije pomagači, ki so v tem svetu imenovani Pawni. Glavnega pomagača bomo oblikovali sami, ostala dva kompanjona pa bomo najeli iz vrst nabornikov, ki so jih oblikovali drugi igralci.

Kratki izsečki igranja so videti impresivno, saj je jasno, da sta grafika in animacija v primerjavi z originalom skočili na novo stopnjo. Po monstrumih bo spet možno plezati in jim tako zadati uničujoče udarce, čakajo pa nas novi nasprotniki kot so Meduza in drugi.

Itsuno je bil z informacijami bolj skop, kar gre bržkone na račun tega, da Dragon’s Dogma 2 še vedno nima datuma izida.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime