Diablo 4 streamer zaradi hrošča izgubil lik, na katerem je delal 172 ur

V preigravanje iger, ki v sebi vsebujejo možnost “Hardcore” ali “Ironman”, se spravijo samo tisti igralci, ki vsebujejo jeklene živce ali pa nečloveško merico potrpljenja. Ti igralni načini vam namreč ob smrti ne ponudijo nalaganja shranjenega položaja, ampak morate igro začeti povsem na novo, zaradi česar gre lahko po zlu desetine ali pa celo stotine ur življenja.

Večina takšnih igralcev smrt sprejme dobrovoljno, saj že od začetka vedo, v kaj se spuščajo. Vendar pa lahko upravičeno znorijo, ko je smrt posledica hrošča ali izpada strežnika, kar pa je vedno past takšnih preigravanj.

Točno to se je nedavno pripetilo Twitch streamerju Quin69, ki te dni, tako kot večina sveta, preigrava Diablo 4. Streamer se je spravil v preigravanje znotraj posebnega Hardcore načina, kar pomeni, da je vsaka smrt tudi finalna, kar pri igranju doda lepo dozo adrenalina. Quin je s svojim Druidom, stopnje 91, ravno zaključil eno temnico, nakar se je začel teleportirati nazaj v domačo bazo, igra pa je nato sredi nalagalnega zaslona zamrznila. Igralec je nato zopet zagnal igro, a ko se je prijavil noter, ga je pričakalo obvestilo, da je njegov heroj bil poslan v Hall of Fallen Heroes in da mora igranje pričeti z novim likom.

Streamer je seveda znorel, saj je bil njegov lik ubit sredi nalagalnega zaslona, ko nad njim ni imel nadzora. Quin69 je vse storil prav: teleportacijo je pričel na nekem osamljenem mestu, ko ni bil pod napadom in med žarčenjem se je okoli njega ovil mehurček, ki bi moral heroja zaščititi pred poškodbami.

Vendar pa se je očitno med tem postopkom nekaj zalomilo in čeprav ni točno jasno, kaj ga je ubilo, je najbolj popularna teorija, da je lik zadela neka strela iz okolice, vmes pa je mehurček izginil, še preden je bila teleportacija zaključena.

Po zlu je šel tako Druid, v katerega je bilo vloženega skoraj 173 ur igranja, a zanimivo je, da to sploh ni prvi takšen primer smrti lika. Streamer Souaïb ‘cArn’ Hanaf je bil prvi igralec na svetu, ki je v hardcore načinu dosegel stopnjo 100, nakar je njegov Barbarian umrl samo zaradi tega, ker je strežnik sredi bitke odpovedal in njegovega heroja za vedno poslal pod zemljo. Neslaven konec legende in še en dokaz, da je Blizzardova ideja o neprestani povezljivosti iger na strežnike zgrešena, saj tehnologija v takšnih primerih ne bi smela tako grdo odpovedati.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime