Razvijalec BioWare se je po 12 letih razvoja igre Star Wars: The Old Republic odločil, da vajeti prepusti nekomu drugemu, obstoječi člani ekipe pa bodo svoje moči preusmerili v razvoj novih poglavij iger Dragon Age in Mass Effect. Novica je uradno prišla dobra dva tedna nazaj in je bila sprva samo govorica, nakar jo je založnik EA tudi uradno potrdil in takrat napovedal, da igra ne bo umrla, ampak bo za njen razvoj od zdaj naprej skrbel studio Broadsword Online Games.
Broadsword ni nek novinec ampak je razvijalec, ki je vseeno dokaj neznan v svetu videoiger. To je namreč studio, ki je v preteklosti prevzel nadzor nad nadaljnjim razvojem ostarelih MMO-jev kot sta Dark Age of Camelot in Ultima Online, to pa sta igri, ki še vedno držita nekaj aktivne igralne baze, a te ni ravno tako veliko, da bi se v naslov splačalo vlagati silne količine denarja. Skratka, ko igra preide v roke tega studia upravičeno obvelja mnenje, da je naslov šel v zaslužen pokoj in ga bodo razvijalci samo še umetno ohranjali pri življenju.
Vendar pa je BioWare nedavno na svojem blogu takšne namige zavrgel in je zapisal, da The Old Republic nikakor ne gre pod rušo. V bistvu to za njih predstavlja nekakšen nov začetek, saj bo imel Broadsword Online Games veliko več svobode pri ustvarjanju nove vsebine, ki je načrtovana tudi za leta 2024 in 2025. The Old Republic je pred kratkim prejel posodobitev 7.3, zdaj pa so se že začele priprave za posodobitvi 7.3.1 in 7.4. Pogon je dobil podporo za 64-bitno delovanje, strežnike pa nameravajo kmalu preseliti v oblak, vsebinske posodobitve pa bodo prinesle tudi nove temnice in delčke zgodb, po čemer je ta MMO v bistvu tudi najbolj znan. Za prihodnost se načrtuje še več optimizacij, med katerimi je zagotovo najbolj pričakovan prehod na DirectX 12, tako da se za prihodnost tega naslova, vsaj zaenkrat, ni bati.
Menjava razvijalca je za igre navadno velik udarec, a morda bo The Old Republic od tega res samo profitiral. Zadnja uradna razširitev Legacy of the Sith je bila namreč prava katastrofa in jasno je postalo, da je BioWare Austin izgubil zagon do ustvarjanja vsebine ali pa mu EA enostavno ni omogočil dovolj financ, da bi spočel nekaj kar bi bilo res kvalitetnega. Morda se bo to zdaj spremenilo pod novim razvijalcem, ki bo v razvojni cikel pripeljal nekaj prepotrebne svežine.